掃呢頁CODE去手機

2017年5月25日 星期四

【冇打算做全職媽媽】舊愛黃宗澤短訊祝福 胡杏兒點講… __,杏兒,黃宗澤,胡杏兒,

啱啱成為準媽媽嘅胡杏兒,今日着住兩吋高嘅粗踭高踭鞋到葵涌出席活動,見佢腹部微隆而且有谷奶,面上都流露出幸福嘅笑容。杏兒接受訪問時,問到打算幾時全面停工 ...


啱啱成為準媽媽嘅胡杏兒,今日着住兩吋高嘅粗踭高踭鞋到葵涌出席活動,見佢腹部微隆而且有谷奶,面上都流露出幸福嘅笑容。杏兒接受訪問時,問到打算幾時全面停工?佢話:「我覺得長時間project,例如拍劇就梗係唔得啦!但係出活動嗰啲,坐飛機嗰啲都ok。不過o依家工作上嘅嘢都要問吓老公,都要尊重佢意見,尤其要飛嗰啲。不過佢都同我講,最緊要有人陪我啫。」咁杏兒有冇打算做全職媽媽?佢就話:「未傾到,自己都鍾意做嘢,暫時未諗到呢方面。」咁杏兒有冇收到黃宗澤嘅祝福短訊呀?佢話:「有呀!嗰日你哋問完佢,我就收到喇。仲有好多好朋友嘅祝福都收到,佢哋話要送禮物俾佢,車仔、床仔都有,好開心!」點解杏兒之前唔認自己有喜呢?佢就話:「如果我答『唔知』你都覺得我係話有咗㗎啦,咁我冇經驗嘛,唔好意思。」

左圖攝影:陳俊強 啱啱成為準媽媽嘅胡杏兒今日出席活動。 胡杏兒講到黃宗澤有send祝福短訊俾佢。
黃宗澤(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!