網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月17日 星期三

衰花弗?洪永城:邊對男女朋友冇做錯 __,洪永城,

洪永城同唐詩詠因為性格不合而分手。繼續洪永城分手記者會,記者問到洪永城心情如何?他謂:「心情OK,慢慢一步平復,畀我哋少少空間,唔講對方不好,不涉及第 ...


洪永城同唐詩詠因為性格不合而分手。

繼續洪永城分手記者會,記者問到洪永城心情如何?他謂:「心情OK,慢慢一步平復,畀我哋少少空間,唔講對方不好,不涉及第三者及婚姻問題,唔係咁樣。(唐詩詠同盧啟邦被傳拍拖一個月?知否佢哋有發展?)唔知,佢無同我講,唔識呢個人。

被飛?傳聞啫!

問到係咪結婚有分歧,唐詩詠想結佢唔想?洪永城終於揭露分手真相,他說:「相處性格不一致先分手,唔關呢啲事,一齊去傾呢件事,一齊決定。(被飛?)傳聞啫,係和平下傾呢件事,無話邊個飛邊個。(挽救?)大家都有,但成為朋友先係最好嘅方法,大家都會傷心。(尋日打聲明打到眼濕濕?)傷心為主,眼淚唔一定要流出嚟,先叫傷心。(幾時醞釀分手?)係今年年初。(平時詩詠多人追?)咁大膽,拍緊拖都追佢,我就唔知,你知佢平時有人追佢?傳聞嚟,我唔想回應。」

分認分手感可惜

他又說:「所以我盡量唔想回應番傳聞嘅嘢,咁樣會好啲,因為會衍生其他話題,衍生其他人涉及,好多嘢。」對於有人指他不懂珍惜最佳女友,洪永城抓一抓手臂說:「都唔知點答你,(好委屈?)冇委屈,冇委屈,Natalie的確係一個好好嘅女仔,各方面都好好,的確有少少可惜!(有無機會復合?)唔知,將來嘅事,將來先算。(但見你四月都有Like佢IG?)我哋仲係朋友,雖然我哋有好多方面意見不一致,但係都Keep住有溝通,互相都keep住有關心大家,都係嗰句,男女朋友模式唔Work,咪做番朋友。」

因為你感覺花弗?他說:「涉及佢嘅想法,留番畀我哋處理(成日激嬲佢?)留番少少空間我,(呢段情有冇做錯?)邊個男女朋友冇做錯嘢,(屋企人已知分手?)係!(結婚?)我哋有討論過。(會有新戀情?)應該未,未咁快,你想點?(有介紹?)哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!