網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月28日 星期日

父女世紀同台!秋官慚愧幫唔到欣宜 __,秋官,欣宜,鄭少秋,

鄭少秋同欣宜同台!入行50年的藝人鄭少秋(秋官)一連兩場假紅館舉行的《鄭少秋半世紀.大時代》世界巡迴演唱會正式開鑼,唱到《誓不低頭》中段,其愛女鄭欣宜 ...


鄭少秋同欣宜同台!

入行50年的藝人鄭少秋(秋官)一連兩場假紅館舉行的《鄭少秋半世紀.大時代》世界巡迴演唱會正式開鑼,唱到《誓不低頭》中段,其愛女鄭欣宜突然在台中出場,兩人拖手合唱,又互相錫對方面珠及攬攬,秋官說:「我嘅乖女,女神!」欣宜說:「Daddy恭喜你入行半世紀。」兩人擊掌後,欣宜續說:「多謝你邀請我嚟分享你咁開心踲日子!好多人問我點解成日叫人『不要低頭』(《女神》歌詞),哈哈,因為我流住《誓不低頭》嘅血!」

秋官就表示多謝欣宜來:「知你推咗好多工作嚟,乖女!我好慚愧咁多年喺娛樂圈都幫唔到你,你今日嘅成續係靠你自己嘅奮鬥,I proud of you,引以為傲!希望支持我嘅朋友,都支持我個女。」又乘機幫欣宜宣傳電影《29+1》:「大家識做」之後他就指要落台抖抖,叫欣宜幫他撐住,欣宜就獨唱出《女神》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!