網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月15日 星期一

陳自瑤:戲外都係暖男!陳自瑤爆王浩信求婚過程 __,王浩信,陳自瑤,

點解王浩信可以咁Sweet?藝人陳自瑤今午出席母親節活動,且充當模特兒走古着圍裙騷。她表示已收到囡囡親手整的圖畫及勞作作為母親節禮物,今晚則會與家中所 ...


點解王浩信可以咁Sweet?

藝人陳自瑤今午出席母親節活動,且充當模特兒走古着圍裙騷。她表示已收到囡囡親手整的圖畫及勞作作為母親節禮物,今晚則會與家中所有媽媽級約食飯慶祝,不過丈夫王浩信因要開工,所以缺席。

談到王浩信因為《不懂撒嬌的女人》熱播而人氣急升,更獲封為暖男,問到老公可有試過與劇情一樣,例如:經常為她自彈自唱,陳自瑤笑答:「有嘅,但唔係同一首歌,佢會練吓歌。嗰啲始終係劇情,我哋比較隨意。(最浪漫嗰次係求婚?)都係啦,嗰時佢做舞台劇,事先安排我啲朋友坐喺唔同角落,完場時佢突然話有嘢想做,原來係求婚,我啲朋友四方八面嚟恭喜我,搞到我喊晒。(老公係暖男喎。)都暖,100分,但唔係劇情咁囉,唔會太刻意。」

當笑問老公與唐詩詠「談情」,是否睇到眼火爆,陳自瑤笑道:「我都有睇,佢哋好sweet,但知係做戲,咁我同詩詠之前一齊拍《天命》,都friend嘅。(傳詩詠有人追?)我冇問呢啲嘢。(咁佢同洪永城呢?)佢哋話遲啲有答案嘛,等佢哋自己講啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!