掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

【分手內情】洪永城三度偷食蔡思貝 唐詩詠忍無可忍 __,蔡思貝,唐詩詠,洪永城,

相關連結:【最忍得女友】唐詩詠原諒過渣男崔建邦N次咁多https://goo.gl/Ib26jK姣精守唔到寡蔡思貝專揀有婦之夫介入https://go ...


相關連結:

【最忍得女友】唐詩詠原諒過渣男崔建邦N次咁多

https://goo.gl/Ib26jK

姣精守唔到寡 蔡思貝專揀有婦之夫介入

https://goo.gl/PtKCRP

【終於忍唔住】唐詩詠哭了 否認同盧啟邦拍拖:我從來唔係貪錢嘅人,點解講到我俾人包

https://goo.gl/98S9dT

________________________

周四頭條 :

【「夏國璋」北上搵銀】一場Show香港兩隻VS內地廿隻獅 掌舵人:港人孤寒

https://goo.gl/S12ux4

洪永城在分手聲明中,刻意強調分手唔涉及第三者,不過根據可靠消指今次唐詩詠同洪永城分手,導火線係因為洪永城有第三者,而呢個第三者就係蔡思貝。在去年年頭,洪永成同蔡思貝拍《味想天開》時,出名姣同玩得的蔡思貝,主動撩向來貪玩的洪永城,雖然當時兩個分別都有另一半,不過佢哋都玩得好埋,仲約埋一齊去做運動,件事被報道出來,在有圖有真相情況下,唐詩詠仲好信得過男友。

點知今年初洪永城同蔡思貝因為要宣傳新劇,佢哋又再經常情侶檔拍住上,遇啱蔡思貝俾男友麥秋成飛甩,所以佢成日搵洪永城出來解悶慰籍,佢哋瞞住唐詩詠越行越埋,洪永城更俾人撞破深夜車住蔡思貝,而且件事有人話返俾唐詩詠知道,所以唐詩詠同洪永城當時冷戰左一段時間,唐詩詠仲飛咗去韓國散心,佢在ig發表過傷心留言,暗示不被珍惜,心情跌至谷底,更希望可以短時間上帝賜予我們短暫失憶的時間。

不過話咁快又俾洪永城氹掂,在農曆新年嗰段時間,佢哋和好一齊出席朋友團拜活動。

好唔夠兩個月成,因為拍《大帥哥》,洪永城同蔡思貝又再走埋一齊,當然食過返尋味,有同佢哋同劇嘅演員,睇唔過眼佢哋成日趁未埋位嗰陣䁥埋一二邊談心,於是向唐詩詠通風報信,叫唐詩詠睇實啲佢男友,加上四月嘅時候唐詩詠去咗北京拍《天命》外景,在當地留咗大半個月,呢段時間洪永城完全冇王管,據知喺呢段時間唐詩詠發現洪永城做咗啲,佢唔再接受到嘅事。到唐詩詠返回香港之後,決定忍痛向洪永城攤牌分手。

本刊打電話俾蔡思貝,問佢知唔知洪永城心情點?佢表示:「人哋啲嘢費事去講咁多啦人!(但係有消息話你係第三者?)係咩,咁唔係好方便答你,我食緊飯呀,我⋯⋯我⋯⋯我⋯⋯唔同你講住啦 bye bye !」口窒窒到呢!

新聞重溫:

【動畫●獨家】洪永城呷馬國明醋發老脾 唐詩詠親證分手︰無份者,放下 !

https://goo.gl/dKYb2h

【最新回應】眼腫唐詩詠一提洪永城眼濕濕 拍結婚場口觸景傷情

https://goo.gl/UkqA1h

有片! 馬國明撩唐詩詠咬耳仔 洪永城扯火驅趕

https://goo.gl/HUOBxi

【洗米華愛將狂追唐詩詠】Ig合照示愛: 跟我多年女神

https://goo.gl/paq7Kl

【好心分手】洪永城唐詩詠 拍拖近三年傳分手3次

https://goo.gl/P0iM5S

【相隔一分鐘宣布分手】開腔護洪永城 唐詩詠︰感謝你曾經為我帶來過美好的時光!

https://goo.gl/YykgK9

分後感謝唐詩詠 洪永城:和平分手不涉第三者

https://goo.gl/oAIT4t


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!