掃呢頁CODE去手機

2017年5月29日 星期一

生意遇帳務糾紛 筱靖冇咗七位數字 __,筱靖,

筱靖聽日就32歲生日啦!前亞姐筱靖為其代理的天然礦泉水品牌在遊艇舉行發布會,順道預祝自己明天32歲生日。她以大會主題顏色粉紅色低胸短裙上陣,相當性感! ...


筱靖聽日就32歲生日前亞姐筱靖為其代理的天然礦泉水品牌在遊艇舉行發布會,順道預祝自己明天32歲生日。她以大會主題顏色粉紅色低胸短裙上陣,相當性感! ...


筱靖聽日就32歲生日

前亞姐筱靖為其代理的天然礦泉水品牌在遊艇舉行發布會,順道預祝自己明天32歲生日。她以大會主題顏色粉紅色低胸短裙上陣,相當性感!她表示品牌以七位數字從保加利亞代理回來,除了飲用還可作美容面膜功效,內服外敷。

問到生日願望時,筱靖表示希望自己的生意可以順利進行,並自爆上周從加拿大探親返港後,發現與拍檔營運的食肆發生帳務糾紛,她說:「同partner意見不合,做生意都係自己做番,唔想再同人夾,反正自己有團隊。(畀人呃錢?)都係,冇咗七位數字,可能我成日唔喺香港,所以都係自己搞番,最多細有細做。(報警?)交咗畀律師處理,上星期唔喺香港,好彩啲員工幫我鎖好啲嘢。喺加拿大已經去咗好靈嘅觀音廟求籤拜神,希望生意行得順利啲,點知返到嚟就咁!」問到會否轉為全職商人?她自言仍然熱愛演藝事業,間中會登台演出,在NowTV一直有節目,但暫不會考慮拍攝劇集。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!