網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月2日 星期二

唔晒春雞 黎諾懿親手整啫喱蛋糕氹老婆 __,黎諾懿,

好老公好老竇真係可以集於一身!劇中自稱「最接近神的男人」黎諾懿喺本月頭一索男,太太李潔瑩為佢誕下囝囝「小春雞」,自此黎諾懿就變咗晒仔狂魔,日日都小春雞 ...


好老公好老竇真係可以集於一身!

劇中自稱「最接近神的男人」黎諾懿喺本月頭一索男,太太李潔瑩為佢誕下囝囝「小春雞」,自此黎諾懿就變咗晒仔狂魔,日日都小春雞前、小春雞後,完全為子瘋狂。

雖然「小春雞」已經攻陷諾懿的心,不過黎諾懿都仲好清醒,仲記得老婆生日,佢更加放棄一日一晒仔嘅機會,改為晒自己親手整啫喱蛋糕嘅片!!片中佢整咗好幾底唔同顏色嘅啫喱底,然後將佢哋層層疊,最後充完成呢個彩虹啫喱蛋糕,再拉埋老婆同小春雞腫齊齊齊切Cake,實行以行動氹爆老婆:「皇后生日暫時唔食得蛋糕,今年食住老公牌彩啫哩蛋糕先,辛苦你了,愛❤️妳😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘生日快樂」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!