網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月25日 星期四

【面癱搞到鴛鴦眼】《不懂》張達倫散盡積蓄醫病 前度黎芷珊︰佢半邊面冇知覺流口水 __,張達倫,黎芷珊,

張達倫最近憑《不懂撒嬌的女人》Car哥一角彈起,他與譚凱琪那段情,被網友讚貼地,尤其他湊蝦米仔,廿四孝老豆上身,師奶點會唔buy?張達倫是型男,未入行 ...


張達倫最近憑《不懂撒嬌的女人》Car哥一角彈起,他與譚凱琪那段情,被網友讚貼地,尤其他湊蝦米仔,廿四孝老豆上身,師奶點會唔buy?張達倫是型男,未入行前做model,剛剛入行時,他曾患過面癱,差點前途盡毁。

那時他剛入無綫,更與黎芷珊拍拖。前度憶述︰「因為他半邊面沒有知覺,控制不了,吃東西或說話會不自覺面流口水……看了醫生才知,原來是三叉神經(出事)。當時很擔心﹐因為不知要醫多久,惟有安慰他︰『很快就沒事,放心吧!其實不是太覺,你不說沒人知的。』」

醫了半年,睇了很多醫生,由西醫、中醫到針灸,把六位數字積蓄花光,才把面癱醫好。這些年,張達倫努力克服左邊面肌肉僵硬嘅情況,好俾心機做戲,終於12年做《愛回家》嘅嚴謹,成功入屋。直至近日喺《不懂撒嬌的女人》人氣再升。

相關連結:

張達倫戲內為譚凱琪湊蝦米仔 戲外愛屋及烏錫繼女

http://bit.ly/2qP8n69

【女星面癱有前科】楊怡下巴歪 官恩娜合唔埋眼

http://bit.ly/2qOXlOa

_____________________

周四頭條 :

【早砌早退休】教授股神VS街坊股神 鬥砌年金瞓身100萬揀3隻

http://bit.ly/2qbP0FG


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!