掃呢頁CODE去手機

2017年5月19日 星期五

周杰倫輸波嗌走 陳奕迅話係小氣鬼 __,周杰倫,陳奕迅,

陳奕迅笑杰倫係小氣鬼。陳奕迅(Esaon)同周杰倫(Jay)最近為大陸比賽節目《中國新歌聲》任導師,當中仲有大陸歌后那英。三人為節目拍攝了一段宣傳片, ...


陳奕迅笑杰倫係小氣鬼。

陳奕迅(Esaon)同周杰倫(Jay)最近為大陸比賽節目《中國新歌聲》任導師,當中仲有大陸歌后那英。三人為節目拍攝了一段宣傳片,片中兩位天王唔唱歌走去篤波,喺桌球枱上大戰,兩人仲一輪唇槍舌劍,而做評判的那英相當無奈。

片中見Eason首先開波,一桿入洞的他表現得戚,之後再篤多一球,不過就撻Q,表現尷尬咁話自己戰術係「以退為進」,跟住就輪到JAY騷Quail,都係一擊即中,之後佢竟然夠膽叫那英用手指做架桿,但係呢球冇入,佢扮抱怨同那英講:「那姐,又不是拍照你比甚麼手勢,比甚麼Yeah!」跟住eason再入多一球,勁得戚咁望住jay,搞到杰倫都有啲嬲嬲豬話要走去飲幾杯,然後Eason用粵語叫杰倫做「外賣仔」:「買埋我哋嗰份噃!小氣鬼!」夠膽叫jay做小氣鬼,eason認真夠膽。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!