網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月8日 星期一

陳敏之唐文龍海邊嘈交分手 __,敏之,唐文龍,陳敏之,

拍劇啫!去年底誕下兒子的陳敏之,坐完月隨即復工拍攝無綫新劇《溏心風暴3》。家庭與事業兩邊兼顧的敏之,日前與唐文龍到海邊拍攝分手戲,期間有爭執推撞,但拍 ...


拍劇啫!

去年底誕下兒子的陳敏之,坐完月隨即復工拍攝無綫新劇《溏心風暴3》。家庭與事業兩邊兼顧的敏之,日前與唐文龍到海邊拍攝分手戲,期間有爭執推撞,但拍攝位置沒有欄杆,若然推撞時踏出多幾步,隨時有墮海的可能性!

敏之指角色非常慘情,愛男友愛到不能自拔,但仍被唐文龍狠飛。問到現實擁有美滿家庭的她可有受過情傷?敏之說:「梗係有!細個試過男友鍾意咗第二個,我好傷心,但始終細個唔會好投入,所以好快就冇事。」而唐文龍指現實生活剛好相反,試過被女友提分手,令心情跌至谷底,最後花上兩、三年才走出陰霾。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!