掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

娛樂專題:拍劇當兼職!賴慰玲唔恨做明星 __,賴慰玲,

短短兩年,賴慰玲已經喺無綫參與10套劇嘅演出!賴慰玲(Winki)接拍無綫劇集短短兩年時間,已經參與10套劇演出,更不乏大製作,如《殭》、《迷》及《與 ...


短短兩年,賴慰玲已經喺無綫參與10套劇嘅演出!

賴慰玲(Winki)接拍無綫劇集短短兩年時間,已經參與10套劇演出,更不乏大製作,如《殭》、《迷》及《與諜同謀》,套套叫好叫座,令Winki人氣急升。性格爽朗、大情大性的她被網民封為最佳女友,現實中她有一位拍拖6年的男友,事業與愛情均得意,但原來熱愛演戲的Winki最初拍無綫劇只視為「兼職」,未有想過當明星。

適婚之齡欠衝動結婚

性格豪爽似足「大家姐」的Winki,其實是家中的孻女,萬千寵愛在一身。她以「perfect」來形容家庭:「我爹哋媽咪真係好perfect!佢哋永遠只會擔心我夠唔夠錢使,驚我養唔起自己。每次食飯我都話請,但佢哋又會偷偷哋去畀錢,成日叫我有錢就留番畀自己,真係好搞笑。父母就係咁,永遠都當你係小朋友,唔會長大。」踏入30歲,屋企人關心Winki的終身大事,她笑言隨時準備:「識我嘅人都知,我由細到大嘅人生目標就係18歲結婚生仔,但眨吓眼我已經30歲,我覺得我係差啲衝動。」Winki與舞台劇演員梁子峰拍拖多年,所欠的衝動是甚麼?「我覺得係一個時刻觸動到我哋,可能係一個婚禮、一套戲,有衝動去完成呢件事。」

入大染缸傾出友誼

除了賺取人氣,Winki認為更重要是獲得珍貴友誼。回想最初接拍無綫劇《女人俱樂部》時既驚且喜的心情,她都忍不住大笑起來:「嗰陣入嚟TVB拍劇,大家都話:『大染缸嚟喎,小心啲呀!』搞到我都有小小防備嘅心,所以初初拍《女人俱樂部》都唔敢太投入感情,但慢慢發現如果唔投入點做到好姊妹?所以就玩盡佢」不少人都覺得電視台人事複雜,但Winki則認為電視台相對地簡單,她解釋:「想認真做好件事嘅人有好多,大家都有共同目標,唔會有害人嘅心。每次攞到新劇本,我會諗咗套劇先,再同合作嘅演員慢慢傾劇本,傾傾吓就會咩都傾,然後個友誼就會出嚟。好似我同Anjay咁,我哋依家仲會傾電話,你話幾難得,依家仲邊有人傾電話?」

互改花名 兒童不宜

Winki透過不同劇集認識新朋友,每次提起她即露出甜蜜微笑:「其實都有啲surprise,同想像中有反差。其實每個地方都有好單純嘅人,都會有真誠嘅人。我哋成班女仔都好直接,好真心咁對一個人好。例如佢哋會見到一啲嘢,記得你鍾意食,就會買定,之後打畀你話買咗嘢畀你,嗰種有人記得你嘅感覺非常sweet。你有問題可以同佢哋分享,可以互相依靠。」問到她們有沒有「組織」的稱號?Winki笑言:「我哋真係有諗過,叫十魔女?十姊妹?但都唔係嗰樣嘢。(有冇一啲大家互叫嘅花名?)有,但兒童不宜,唔講得架!」說畢Winki哈哈大笑起來!

拍劇辛苦 心情超興奮

有家人和男友在背後全力支持,Winki在事業上可以放膽去試。她在劇集《殭》的紅髮造型,在觀眾心中留下深刻印象:「我最最最難忘一定係拍《殭》,經歷太多嘢!試過50幾個鐘冇瞓覺,喺又凍又攰嘅狀態去拍,但心情又超興奮,嗰種究竟係咩心情呢?真係好難忘!我哋拍攝嘅行程好緊密,但我個紅髮造型又要每15日就去漂一次頭,真係好特別嘅經歷。但係同一大班人喺荷蘭拍嘢,又好似去旅行咁,所以我同Grace(陳凱琳)同Anjay(陳嘉寶)真係患難之交!」演員深刻的感情透過鏡頭與觀眾分享,而Winki在劇中的亮眼演出,更被網民封為最佳女友的典範。

向目標進發

加入無綫後,Winki得到觀眾的認同,並遇上一班知心好友,所有都是她始料不及:「我係想做一個演員,唔係一個明星。我係想做戲,我當初冇諗過入TVB會拍咁多套劇,只係當係freelance嘅其中一份工。本來諗住做完一個job之後繼續教小朋友做舞台劇,點知拍完一套後,有監製問我試唔試第二套,跟住第三套、第四套,好似覺得自己係轉咗行。我從來冇諗過要入TVB做明星,我諗法係演員有唔同演出機會就要去試。我好記得一句說話:『眼望星星,腳踏草根。』提醒自己所有只係開始,當我依家搵到目標,就一步步向前面進發。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!