掃呢頁CODE去手機

2017年5月16日 星期二

勁落寞!甩拖唐詩詠脹爆披嫁衣 __,唐詩詠,

呢個畫面....與洪永城分手的唐詩詠,下午駕車離開將軍澳寓所,直駛往石澳,落車時面上勉強帶點笑容,眼腫腫的她換上婚紗會合藝人楊潮凱拍攝劇照,情海翻波但 ...


呢個畫面....

與洪永城分手的唐詩詠,下午駕車離開將軍澳寓所,直駛往石澳,落車時面上勉強帶點笑容,眼腫腫的她換上婚紗會合藝人楊潮凱拍攝劇照,情海翻波但卻要披上婚紗,唐詩詠可謂百般在心頭,只見她鏡頭前笑晒口,鏡頭後難免有點落寞!其後被問到狀態麻麻,她說:「係呀!有啲攰(你眼腫腫?)有時會水腫。(影婚紗照係咪你期待嘅場景呀?)唔......係囉。」

問到是否因想等洪永城一起回應?詩詠說:「ER.....多謝大家關心,我諗我哋會再去商討一下。(有聯絡?)我唔再答任何問題啦,因為實在太多不必要既野出現左,希望大家體諒!」至於近日關於她的新聞愈來愈多,甚至爆出有追求者,問到會否不開心?她亦以「多謝大家關心,我哋會處理架喇!」作結。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!