掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

姚子羚爆響口同男友同居 __,姚子羚,

幾時好事近?藝人姚子羚為無綫新劇《天命》拍攝外景,與張文慈拍攝一場運小朋友出宮的戲份,拍攝時氣溫高達三十度,子羚穿上毛毛戲服之餘更要披厚身斗篷,熱上加 ...


幾時好事近?

藝人姚子羚為無綫新劇《天命》拍攝外景,與張文慈拍攝一場運小朋友出宮的戲份,拍攝時氣溫高達三十度,子羚穿上毛毛戲服之餘更要披厚身斗篷,熱上加熱,見她與張文慈大汗叠細汗,更不停問工作人員攞紙巾抹汗,她笑謂:「披親斗篷都係無啦啦好熱嘅天氣,着洋裝單薄啲就會突然返風!」

姚子羚透露早前為《天命》到橫店外景26日,期間男友想前來探班,可惜她忙於拍攝而拒絕,又直言今次是二人拍拖以來分開最耐一次,全靠視頻通話、WhatsApp來聯絡,回港獲男友接機的她更不經意透露二人已同居!她說:「佢喺睡房擺花送畀我,但我攰到返去攤咗喺度,跟本唔知有花,男友提我先知,都好唔好意思。(煞科可以抽時間陪男友?)聽日有劇開,嚟緊仲傾緊重要嘅工作,稍後又再拍劇,工作排到出年,幾次計劃同男友旅行但最終都去唔到,有個朋友出埠搞婚禮都好可惜去唔到,都要事業為重。(你同男友愛得癡纏,出年計劃人生大事?)吓,呢啲唔係我女仔講㗎喎,要商量,男仔要有表示。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!