掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

委屈否認結新歡 唐詩詠爆喊:講到我好似畀人包 __,唐詩詠,

唐詩詠提到被指有富貴新歡時,忍不住狂哭,我見猶憐。
委屈否認結新歡唐詩詠爆喊:講到我好似畀人包與洪永城宣布分手的唐詩詠昨晚如常工作,傍晚六時半,她駕車離開清水灣半島寓所,到西環拍攝劇集《棟仁的時光》,到 ...


委屈否認結新歡 唐詩詠爆喊:講到我好似畀人包

與洪永城宣布分手的唐詩詠昨晚如常工作,傍晚六時半,她駕車離開清水灣半島寓所,到西環拍攝劇集《棟仁的時光》,到埗後助手為她買麵包,並一度急急腳上Crew車,其後再度現身接受訪問,詩詠全程含淚一臉委屈,連番澄清被指另結新歡的傳聞,更一度崩潰爆喊!

唐:唐詩詠

記:記者

詩詠澄清跟「新歡」只是在一個生日聚會上見過面,年初在一個Annual Dinner對方找她合照,當時兩人完全不認識,之後亦只是普通朋友。

唐:佢喺我感情生活上係冇關係嘅人,唔知點解有呢啲奇怪傳聞,我冇辦法考究,唔知點解!我想講篇報道,畀人話我係一個貪錢嘅人,點解講到我好似畀人包咁呢?我呢行都做咗十幾年,一直用我行動話畀大家知我係用咩人生態度生活,我好努力工作,我只不過希望大家睇我作品,可以感動大家,我從來唔係一個貪錢嘅人,以前唔係,依家唔係,以後都唔會係,我嘅世界愛情就係愛情,唔包括呢樣嘢,呢啲咁嘅傳聞對我係好唔公平、好傷害性!

坐在車內的詩詠好Down。
  • 坐在車內的詩詠好Down。
洪永城、唐詩詠做不成愛侶可以做朋友。
  • 洪永城、唐詩詠做不成愛侶可以做朋友。

不甘被屈貪錢

詩詠又表示不想外界再將其他人放入其感情世界中,舉例指跟相識逾五年的馬國明一直只是好友,選擇不多作解釋,以為「講吓就算」,但卻愈傳愈真,她為此喊冤:「我做咗乜嘢令人覺得我哋有嘢呢?」

記:咁你有冇盧先生電話,有冇試過搵佢?

唐:唔想講同我冇關係嘅一個人,唔想擺好多人喺我感情世界入面!好似馬明(馬國明)咁,可能影咗啲相係開心傾偈,但都只係朋友。

記:近日係咪大壓力?好大委屈?

唐:食得鹹魚抵得渴,我明白,我預咗畀大家講,但點解我十幾年咁努力做嘢,你哋突然覺得我變咗第二個人,好貪錢咁,點解傳聞去到咁誇張?(邊說邊擰轉面抹眼淚)我……我喺呢度想講拍戲咁多年,大家知我咩人,我呢方面唔可以唔出聲,我要講番啲嘢。

詩詠又表示跟洪永城一直低調處理感情,認為分手原因及時間是兩人的事,毋須向外透露:「對我哋兩個都係艱難嘅時間,想靜靜去處理。」

文:影視組

攝:追蹤組


鍾意就快D Share啦!