掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

【閨蜜爆床照 】填詞人梁栢堅瞞正印偷食 知新女大肚即撇 __,梁栢堅,

今年40歲填詞人梁栢堅近年為唔少一線歌星容祖兒、謝安琪、李克勤、達明一派填詞,同時亦熱衷二次創作諷刺時弊,受高登仔追捧。由於起貨快,加上同唔少歌星熟稔 ...


今年40歲填詞人梁栢堅近年為唔少一線歌星容祖兒、謝安琪、李克勤、達明一派填詞,同時亦熱衷二次創作諷刺時弊,受高登仔追捧。由於起貨快,加上同唔少歌星熟稔,梁栢堅近年火速上位,曝光多,人氣升,但梁極少透露自己感情世界。今日下晝約兩點,有網民在Ig開新account,並留言:「填詞人梁栢堅已有女友,瞞騙並令另一女事主懷孕,然後不顧而去,希望不要再有另一個事主。」並附上兩張梁栢堅疑似在酒店房的半身裸照。其中一張相是梁躺在床上閉眼熟睡中。《蘋果》事後聯絡該網民,網民自稱Yan,她指自己是女事主Ivy(假名)好友,由於不值梁的行為,所以忍唔住要爆大鑊。她說:「Ivy同梁栢堅喺1年前經朋友介紹認識,過咗一個月,二人開始有性關係,當時梁栢堅自稱單身,雙方感情同親密關係維持咗半年,性行為一直冇做安全措施,因為梁栢堅話自己年紀大,識避到,唔使用,Ivy信佢,點知最後發現自己有咗BB。」據Yan透露,Ivy今年約20歲。Yan並向本報提供梁栢堅在床上睡着的全身相,相中梁的右小腿有紋身,紋身圖案吻合,而所戴的黃黑邊眼鏡亦和梁出席公開活動的款式一樣。另外,Yan亦指梁栢堅得知Ivy懷孕,曾建議她食藥墮胎,並以一盒$50胃藥取代墮胎藥。從Yan提供的WhatsApp對話截圖中,見到梁栢堅和女友Ivy的對話。其中講到Ivy向梁栢堅提到自己已有一星期沒來月經,疑似梁栢堅以英文詢問女友,指提議用藥物,Ivy問梁的朋友食哪隻藥墮胎,疑似梁就貼出一盒藥照片,指該盒藥大約港幣50元。據Yan指,梁栢堅得知女友懷孕,便逐漸疏遠對方,Ivy多次聯絡梁栢堅,但最終回覆只有一、兩句,對於女友大肚一事更不聞不問,最後Ivy由家人陪同到醫院做流產手術。Yan又指,Ivy在懷孕期間,更得知男方原來早有正印女友,並已拍拖兩年,Ivy曾質問梁栢堅,梁亦直認自己早有女友。Yan指自己公開事件,是不想將來有其他女仔受害。Yan在Ig貼相不久,梁栢堅即在facebook留言說:「分手後用床照威脅前度。再hashtag#仲work咩呢招」而本報曾致電梁栢堅,但仍未有聯絡得上。

梁栢堅在酒店房中熟睡。(網上圖片) 另一張見到梁栢堅赤裸上身。(網上圖片)
梁栢堅平時都係戴呢副眼鏡 (讀者提供圖片) 相中見到梁栢堅右腳有紋身。 (讀者提供圖片)
小腿都係有同樣紋身 梁栢堅即在facebook留言 WhatsApp截圖中,新女知悉自己懷孕,問梁栢堅,梁留言「Medicine?」然後放有一盒胃藥圖片,並指價值50元港幣。 (讀者提供圖片)
(讀者提供圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!