掃呢頁CODE去手機

2017年5月6日 星期六

【小背心未夠喉】唐詩詠三點式濕身誘惑 高海寧普通話教《孫子兵法》 __,唐詩詠,高海寧,

前日嗰集《不懂撒嬌的女人》有唐詩詠當住王浩信面前換衫,露出一件白色小背心,以為好吸引眼球喇?Nola,因為噚日唐詩詠為咗接近大老闆「游生」袁文傑,換咗 ...


前日嗰集《不懂撒嬌的女人》 有唐詩詠當住王浩信面前換衫,露出一件白色小背心,以為好吸引眼球喇?No la,因為噚日唐詩詠為咗接近大老闆「游生」袁文傑,換咗件三點式泳衣游水。呢一幕睇得出大台好有心思,因為大大隻嘅袁文傑游自由式,唐詩詠就游背泳,點解咁樣?你懂的,因為咁影出嚟效果好啲嘛。至於「Mall姐」宣萱同林文龍兩個仲為公司權力周旋中,點知真正嘅高手原來係高海寧,新入職第二日,已經冧掂宣萱同林文龍兩位上司,一面假意同林文龍食飯,一面就話要幫宣萱打贏呢場辦公室鬥爭。高海寧搶晒鏡嘅原因唔只係得身材,仲識教番宣萱用《孫子兵法》,得意嘅係講到《孫子兵法》,高海寧就要用普通話講對白,唔通咁樣會專業啲?

(電視圖片) 為咗同大老闆袁文傑見面,唐詩詠出動泳裝上陣。(電視圖片) (電視圖片)
不過最後俾保安趕走。(電視圖片) 至於林文龍同宣萱仲爭緊公司話事權。(電視圖片) 真正嘅高手係佢:高海寧,冧得掂黑面神宣萱。(電視圖片)
又約林文龍食飯。(電視圖片) 呢集仲講到宣萱對老竇劉丹一樣咁絕情。(電視圖片) (電視圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!