掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

詩詠爆喊 洪永城力撐:不要再傷害她 __,洪永城,

洪永城有情有義!33歲洪永城(Tony)同36歲唐詩詠拍拖兩年半無奈分手收場,Tony出席活動時扮晒輕鬆,佢否認「被分手」,又自爆年初已經同詩詠分開。 ...


洪永城有情有義!

33歲洪永城(Tony)同36歲唐詩詠拍拖兩年半無奈分手收場,Tony出席活動時扮晒輕鬆,佢否認「被分手」,又自爆年初已經同詩詠分開。講到詩詠被指另結新歡,Tony仲為詩詠護航。之後詩詠晚上喺西環拍劇,含淚否認結新歡,仲崩潰爆喊話:「我從來唔係一個貪錢嘅人!點解講到我好似畀人包咁!」睇到都心噏!

洪永城再發文力撐詩詠,佢喺ig留言:「同詩詠一起的這段時間,我見證著(着)她的努力、為事業的付出,她所花的每一分每一毫,全都是她自己很辛勞的賺回來,希望大家不要再傷害她。失實的報導(道),亦希望從今天起遠離她。」洪永城,有情有義真.男人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!