網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月15日 星期一

好耐冇見曹查理!張智霖成家慶母親節 __,張智霖,曹查理,

真係明星家庭!母親節最開心莫過於獲仔女邀請出去食飯慶祝啦,活躍於社交圈的上山詩鈉亦唔例外,佢同女女Hilary都去咗食飯慶祝,仲將飯局相片上載咗喺社交 ...


真係明星家庭!

母親節最開心莫過於獲仔女邀請出去食飯慶祝啦,活躍於社交圈的上山詩鈉亦唔例外,佢同女女Hilary都去咗食飯慶祝,仲將飯局相片上載咗喺社交網,仲留言「I love u babe」,真係錫晒個女。呢個飯局除咗有上山詩納外,仲有表弟張智霖同太太袁詠儀、兒子魔童,連張智霖媽媽同舅父曹查理都有出席,真係一家人聚首一堂好開心呀,最好笑係張智霖都有留言話「The photographer is a genius」(這個攝影師真係天才),咁夠竟張相係邊個影? Hilary就留言答咪就係張智霖本人囉。見到飯局上仲安排咗個蛋糕畀母親大人,真係好有愛呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!