掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

鄭欣宜:【又要甫又要秒刪】鄭欣宜晒巨胸嚇死人 __,欣宜,鄭欣宜,

嘩嘩嘩!藝人鄭欣宜(Joyce)日前就憑彭秀慧導演嘅《29+1》角逐今屆法國尼斯國際影展嘅外語片最佳女配角,同彭秀慧齊齊飛去法國,真係相當開心!去到外 ...


嘩嘩嘩!

藝人鄭欣宜(Joyce)日前就憑彭秀慧導演嘅《29+1》角逐今屆法國尼斯國際影展嘅外語片最佳女配角,同彭秀慧齊齊飛去法國,真係相當開心!

去到外地當然就唔少得要感受吓當地嘅陽光與海灘啦,今日Joyce就喺社交網同網友分享一段着住黑色泳衣嘅片,向網友大派福利,片中見到身穿性感黑色泳衣嘅佢大晒豐滿嘅上圍,將其好身材表露無遺,簡直睇到網友嘩嘩聲,仲話不知幾震撼呀!不過唔知道Joyce係咪都覺得今日段片太震撼,所以都好快刪除,網友仲話相信佢此行一定玩得好開心,所以不斷向網友派福利,有網友仲問Joyce會唔會繼續再甫呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!