掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

同阿女炒大鑊!麥長青收流淚父親節賀卡 __,麥長青,麥包,

麥長青大談父女情。藝人麥長青(麥包)與江美儀等出席活動時大展廚藝,三兩下手勢就在嘉賓面前完成一個愛心炒飯,原來他六歲便入廚,不過現時甚少下廚,平時多數 ...


麥長青大談父女情。

藝人麥長青(麥包)與江美儀等出席活動時大展廚藝,三兩下手勢就在嘉賓面前完成一個愛心炒飯,原來他六歲便入廚,不過現時甚少下廚,平時多數由太太主理。麥包表示:「同太太拍拖前佢唔識煮廣東菜,拍拖後,佢知道我喜歡食廣東菜同飲湯,所以專登去學,依家太太廚藝相當好。」

麥包又透露太太與女兒麥淳琳都喜歡煮嘢食,愛女曾志願做廚師:「個女鍾意煮西餐,不過我比較喜歡食中菜,偶然太太同阿女都會一齊下廚,其實同小朋友一齊煮嘢食係好好嘅親子活動,大家有共同興趣,透過烹飪過程加深互相了解。」麥包一家有兩大「廚神」坐鎮,認真大飽口福,相信不少男士羨慕不已。

父親節將至,問可會慶祝活動?麥包甜絲絲的說:「年年都有少少嘢畀我,今年唔知會有乜安排。」問過往最難忘的父親節?麥包想了一想說:「總括每年父親節都係開心,不過最難忘一年,算係阿女小學嘅時候,仲記得當時係父親節前夕,我同阿女鬧大交,之後我有send訊息畀佢,同佢道歉,到父親節當日,佢好悔氣咁送了張父親節卡畀我,係她親手畫嘅,卡上面仲寫咗句話向我道歉,知道我為佢好先責備佢,呢張卡令我哋父女一起流淚,係最感動嘅父親節。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!