網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月23日 星期二

為定慧寺官司耗數百萬復出搵錢 翁靜晶嫁女從簡「冇能力畀酒席費」 __,翁靜晶,定慧寺,

為定慧寺官司耗數百萬 復出搵錢翁靜晶嫁女從簡「冇能力畀酒席費」娛樂要聞一代宗師劉家良遺孀翁靜晶昨日踏入53歲,她於兩年前怒揭定慧寺家醜打官司,由當初的 ...


為定慧寺官司耗數百萬 復出搵錢

翁靜晶嫁女從簡「冇能力畀酒席費」

娛樂要聞

一代宗師劉家良遺孀翁靜晶昨日踏入53歲,她於兩年前怒揭定慧寺家醜打官司,由當初的捐款、維修至今日的官司費,加上預計官司要打十年,費用高達數百萬,還要應付細女劉幸儀的婚禮使費,為免面臨山窮水盡的危機,已經退休的翁靜晶惟有重操故業當律師,馬死落地行的她矢言:「我唔會退縮,呢個係正邪之間嘅決斷!」



翁靜晶曾捐款助定慧寺,之後揭發定慧寺家醜而對簿公堂。資料圖片

翁靜晶於84年嫁給年長30歲的劉家良後,二人育有兩女萬儀和幸儀,婚後退出娛樂圈的翁靜晶一度轉做保險業,其後在香港大學專業進修學院修讀法律,考獲律師資格成為執業律師,直至50歲因甲狀腺功能減退提早退休。翁靜晶因為對社會不平事仗義執言,被網友封為「俠女」,她於前年揭發定慧寺的醜聞,身為董事的她狀告上高等法院,跟住持釋智定及其兩名和尚老公打官司,由於所有費用都靠她支付,令自己陷入財困危機。



翁靜晶曾為定慧寺規違事件,尋求梁耀忠議員(左)協助。



為籌錢打官司,翁靜晶冇錢付細女劉幸儀的婚禮使費。



釋智定捲入假結婚及擅自挪用寺廟捐款事件。資料圖片

「馬死落地行」

翁靜晶曾捐出52萬給定慧寺,又付維修及安裝冷氣費,而官司才開始已耗了數十萬,花在定慧寺的近百萬費用如倒水!日前翁靜晶接受本報電話訪問更揭露隱憂:「08年定慧寺有斜坡工程需要進行,但一直遲遲唔理,於是政府代支,合共200萬左右。」為原則問題,翁靜晶拒用善信捐款還給政府,她無奈說:「好大可能先由我畀200萬,起碼解決件事。所以呢,我一定要出返嚟做嘢,唔可以坐食山崩。我退休嗰陣,計過啲錢夠用,但𠵱家睇嚟計劃有變,所以我搵咗工喇,7月就返工。」

翁靜晶預計要用十年時間打官司,她說:「錢嗰方面我會努力去籌,唔會退縮,呢個係正邪之間嘅決斷,我唔可以放棄,做人就要承擔,我可以賣樓,但我仲做得,我可以去返工,馬死落地行,打工唔係壞事,如果發生喺70歲就話驚箒。」為了應付龐大的官司費,翁靜晶無奈委屈細女幸儀的婚禮,她說:「我個女諗住結婚,佢嫁西人,依照西人習俗女家要付酒席費。我暫時係冇呢個能力畀酒席費,又要去顧住定慧寺欠債,又要畀酒席費,我一定要做嘢。」幸好女兒明白,所以婚禮從簡,她說:「都冇辦法,為咗公義,你都要犧牲。」



翁靜晶與劉家良育有兩女,原本退休的她準備復出。

轟劉江華懶

雖然有網民發起夾錢給她打官司,但翁靜晶認為事件因她而起:「我要一力承擔,唔想連累市民幫我捐錢。」其實事件還有折衷方法,就是由華人廟宇委員會負責接管。日前翁靜晶在社交網表示,曾透過梁耀忠議員約見「華人廟宇委員會」主席劉江華,但對方避而不見。翁靜晶怒轟劉江華:「全香港最懶的局長」,更懇求「炒了劉先生吧。」她說:「佢覆信叫我去報警,係咪黐線㗎?我哋畀佢係一個正資產,唔係負資產,但點解你唔去接收呢?原因就係懶囉。」

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!