掃呢頁CODE去手機

2017年5月31日 星期三

朱慧敏上漁船睇龍舟 學埋水上話 __,朱慧敏,

朱慧敏上漁船睇龍舟賽事。藝人朱慧敏(Queenie)日前適逢端午節就指自己上咗漁船,觀看龍舟賽事,親身感受吓龍舟賽事嘅氣氛,真係相當開心。佢就話因為佢 ...


朱慧敏上漁船睇龍舟賽事。

藝人朱慧敏(Queenie)日前適逢端午節就指自己上咗漁船,觀看龍舟賽事,親身感受吓龍舟賽事嘅氣氛,真係相當開心。佢就話因為佢嘅同學一家係漁民,仲要成個家族參與龍舟賽事已經超過百年歷史:「今天佢哋家「同慶龍」參加嘅隊伍「中龍」就贏咗冠軍,「大龍」則贏咗亞軍。」真係認真厲害呀!相中見到背心短褲上陣嘅朱慧敏,雖然天氣炎熱,但仍然笑得好開心,又拎住個獎盃,又同隊伍影大合照,真係睇相都感受到佢幾咁開心呀!

另外,Queenie仲話今次現場觀看龍舟賽事,係好難得嘅經驗,好刺激,亦都話學到幾個水上人詞語:「輪軩叫「膠look」、跳海叫「拋海」、嘈叫「yo」。」嘩!有得現場睇賽事,又有得學得意嘅詞彙,難怪Queenie都話愈yo愈開心,一啲都唔驚嘈啦!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!