掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

坐二百萬房車開工!黃宗澤中環畀女圍 __,黃宗澤,

大熱天時着住啲咁厚嘅衫拍戲都咪話唔辛苦。近年唔少藝人北上發展,黃宗澤(Bosco)就係其中一員,雖然係咁,Bosco仍然會喺香港拍電視劇照顧一班粉絲。 ...


大熱天時着住啲咁厚嘅衫拍戲都咪話唔辛苦。

近年唔少藝人北上發展,黃宗澤(Bosco)就係其中一員,雖然係咁,Bosco仍然會喺香港拍電視劇照顧一班粉絲。凌晨時段就見到Bosco同陳芷尤喺中環拍緊無綫新劇,Bosco坐住價值二百幾萬嘅新房車嚟到開工,睇嚟Bosco北上搵真銀都好成功吓。

天氣突然轉熱,Bosco着住長袖恤衫同厚外套嘅戲服,同陳芷尤拍車廂戲,打咗燈又焗住晒,Bosco係咁流汗要不停用紙巾抹汗都咪話唔辛苦,而陳芷尤就着上低胸貼身短裙開工,相比起Bosco就清涼舒服得多。拍攝中途,Bosco未使埋位時,有女粉絲上前求合照,Bosco來者不拒,不停同女粉絲影合照盡顯親民。

拍攝完畢之後,一身熱到濕晒嘅Bosco即時上返佢架價值二百幾萬嘅房車度,由司機接載離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!