掃呢頁CODE去手機

2017年5月20日 星期六

朱晨麗否認推《撒嬌》走寶:我何德何能 __,朱晨麗,

朱晨麗親自否認推劇傳聞,仲多謝大家對佢嘅支持!無綫劇集《不懂撒嬌的女人》至播出而來都一直大受好評,劇集嘅人物描寫得相當仔細各有特色。而劇入面由高海寧飾 ...


朱晨麗親自否認推劇傳聞,仲多謝大家對佢嘅支持!

無綫劇集《不懂撒嬌的女人》至播出而來都一直大受好評,劇集嘅人物描寫得相當仔細各有特色。而劇入面由高海寧飾演嘅「田蜜」,因為識氹男人之餘仲奸到出汁,令觀眾們對佢又愛又恨,仲令到高海寧被讚演技好!不過最近有傳原來「田蜜」呢個角色本身係搵咗朱晨麗去做,而且仲試埋造型,但臨門一腳朱晨麗竟然話因為個角色太反派同埋係大陸女仔而推Job!對於種種傳聞,朱晨麗決定要反擊喇!

呢日朱晨麗就喺微博對呢啲「流言」作出回應,佢就留言:「公司給我的每一次機會我都很珍惜,都盡量用自己最大能力去做到最好,我還巴不得公司給我多一些機會去鍛煉!請問怎麼可能公司給我機會我會不把握?推劇?我何德何能?還是我瘋了嗎?請尊重每一個演員,不要再做無謂的揣測了…最後要感謝支持我的朋友們。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!