掃呢頁CODE去手機

2017年5月15日 星期一

【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔風暴升級 三哥分店越開越埋 五弟:他爭得好緊要 __,三哥,譚仔,丸龜,苗僑偉,

【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔風暴升級三哥分店越開越埋五弟:他爭得好緊要相關連結:【丸龜收購譚仔●招牌「釜揚烏冬」貴日本四成】連鎖店滿足度壓吉野家做一哥h ...




  • 【丸龜收購譚仔●重溫】譚仔風暴升級 三哥分店越開越埋 五弟:他爭得好緊要
  • 相關連結:

    【丸龜收購譚仔●招牌「釜揚烏冬」貴日本四成】連鎖店滿足度 壓吉野家做一哥

    https://goo.gl/Yi0CX8

    【丸龜收購譚仔●三哥搶先註冊內地商標】 譚仔雲南米線改咩名?

    https://goo.gl/WhN4fs

    【丸龜收購譚仔●後生仔至愛】29歲李小姐愛小辣:食物款式大變 會減少光顧

    https://goo.gl/jyF3fG

    【每日重溫】

    譚仔雲南米線東主、五弟譚澤均,接受本刊訪問時說:「分家之初,我印卡片連佢哋六間都印埋。揀鋪我亦刻意避開三哥的分店,以為大家有默契,各有各自己做。」但他不滿三哥一方,近年在長沙灣青山道和藍田的五弟鋪旁邊開分店:「鋪頭愈開愈埋,有一間係隔籬鋪,另一間隔一個鋪位。」

    五弟認為:「並唔係佢訪問中所講『唔爭』,係爭得好緊要。」三哥聲言日賣五萬碗米線,以此估算年度銷售高逾七億元。手握三億元物業的五弟則指,他去年營業額「僅僅唔夠七億」,但強調會努力發圍,今年除了加開分店,更將啟用一個六萬呎新廠房,點都唔認輸。

    加入譚仔

    五弟爆料故事,由譚仔一九九六年在深水埗永隆街開業說起。當時五弟仍未加入,他表示,最初的股東共有五人,包括:三哥、六弟譚澤强、以妻子名義持股的姐夫周志明、六弟的兩位同學。「九九年,細佬(六弟)跟兩個同學因為錢銀問題相處得唔好,三哥、六弟、姐夫三人建議另起爐灶,叫我加入,一齊用三哥乳名,在元朗康樂路開『蟲哥米線』,但生意慘淡,三個月就結業,每人損失十幾萬元。」結業後,三哥、六弟、姐夫重返譚仔,五弟繼續從事原本的藥房工作。

    回巢後,二千年六弟和兩個同學關係惡化,這一次輪到同學離開譚仔,在外另開米線鋪。五弟說,此時三人再叫他加入,並讓他用廿多萬元入股一成。當時在藥房賣藥、月入只有一萬多元的五弟,只能分期付款。同年譚仔決定擴充,以五十二萬元頂埋鄰鋪來做,五弟卻無力夾錢,「我喺蟲哥米線輸咗十幾萬,基本上已經冇錢。」三哥於是加按自己一個單位,幫五弟暫時支付頂手費。五弟為盡快還錢,將深圳的一幢樓賤價出售:「起咗六十萬,但就只賣得三十三萬人民幣。」大約一年多之後,五弟將入股費和頂手費連利息還清。

    三哥曾說過,當日邀請五弟入股:「係想幫人,五弟經濟拮据,佢有老婆仔女,又搵唔到食 好啦,埋嚟啦。」五弟認為,當時三哥找他入蟲哥米線,主要是想找投資者,但他對三哥後來在經濟上的幫忙都十分感激:「我唔會隱瞞,幫過就幫過,恩情就係恩情。」

    譚仔擴充後,旁邊的新鋪叫「湘蜀風」,同屬四人,加入多款外省小食,五弟記得:「當時成功吸引蔡瀾入嚟試,佢喺專欄寫完真係火紅。」客人日日排隊,他們做到下午四、五點都冇機會食午飯,傳媒訪問接踵而來,兄弟終於賺得第一桶金。

    ○三年,四人註冊成立「同心飲食有限公司」準備開分店,名字由譚父所改,寓意兄弟同心為譚仔大展拳腳,四人各佔公司百分之廿五股份。直到○八年分家前,十二間分店都由四人共同持有。

    撰文:關冠麒

    攝影、攝錄:胡智堅、葉漢華、李育明


    鍾意就快D Share啦!