掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

名人:客串完電影 歐鎧淳唔覺係娛圈人 __,歐鎧淳,

歐鎧淳話自己雖然半隻腳踏入娛樂圈,但就強調唔係娛圈人。「香港女飛魚」歐鎧淳出席保良局回歸盃幼兒游泳邀請賽擔任嘉賓,提到近日頻頻出席活動,問到是否半隻腳 ...


歐鎧淳話自己雖然半隻腳踏入娛樂圈,但就強調唔係娛圈人。

「香港女飛魚」歐鎧淳出席保良局回歸盃幼兒游泳邀請賽擔任嘉賓,提到近日頻頻出席活動,問到是否半隻腳踏入娛樂圈?她說:「都係游泳活動,雖然大家咁睇,但我唔覺得係娛樂圈嘅人,始終係以運動員身份出席活動。」

她在電影《春嬌救志明》客串演出,問到會否再投身大銀幕拍戲?她透露當時彭浩翔導演主動聯絡她,而當時比較空閒:「嗰時訓練冇咁緊張,依家要多番練習,時間冇咁多。(少練習會生疏?)唔會,始終我係全職運動員。」問到對娛樂圈有否興趣時,鎧淳坦言不是現在的計劃:「唔係依家諗嘅事,的確半隻腳踏入呢個圈,先發現運動世界係幾咁美好、開心同圓滿。(娛樂圈唔好?)唔係,身在福中不知福。體院(香港體育學院)有好多人目標好一致,諗嘢好簡單,氛圍得嗰度先有。」

問到是否怕當藝人拍拖無私隱?她認為不淨只拍拖,一舉一動都被傳媒留意:「但係有好多人同我講,未必係留意你,呢樣唔係最大原因,加上我冇諗過入呢個圈,但有機會都會參與。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!