掃呢頁CODE去手機

2017年5月23日 星期二

廚娘誘惑!龔嘉欣升呢做「教煮」 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣做「教煮」唔知係點呢?無綫藝人龔嘉欣(Katy)身穿背心裙晒腿出席bigbigchannel全球體驗發布會。講到全台藝人都會參與這個新手機程式, ...


龔嘉欣做「教煮」唔知係點呢?

無綫藝人龔嘉欣(Katy)身穿背心裙晒腿出席big big channel全球體驗發布會。講到全台藝人都會參與這個新手機程式,Katy笑認原本是名電腦白癡,平日很多拍片放上網或玩直播,但今次會為big big channel拍煮食節目,更會在家中取景:「喺呢個apps度我會同大家食消夜、煮吓嘢食,好似一個深宵飲食節目。(你負責教?)係呀!喺屋企教,煮嘢食咁囉!(驚唔驚屋企亂得滯?)我會搵個靚位。(唔怕冇私癮?)都冇架喇!我都好open嘅。(會着咩出鏡?)都係家居服。(啲內衣會唔會亂咁放架?)唔會!會收好架嘛!(素顏?)未諗到咁遠。」

問到現時是自己住還是跟好友姚子羚同居?Katy表示是「半同居」:「叫暫時分居囉!我都想佢快啲嫁!但呢啲嘢冇理由係女仔出聲,係男方講。(子羚恨唔恨嫁?)呢啲冇得代答喎!(佢返得嚟多唔多?)佢有返,開工會返,因為近公司!幾好丫!有兩頭住家。(咁你有冇?)我都少返屋企,第二頭住家係TVB,依家我冇桃花呀!有嘅話都希望係真,好怕啲是非。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!