掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

【不甘馬明被屈】唐詩詠激動:我做咗啲乜嘢,大家會覺得我同佢有嘢呢? __,馬明,唐詩詠,馬國明,

唐詩詠同洪永城分手後,唔少網民留言話馬國明機會嚟,事緣外界一直傳「毒毒哋」馬明想追唐詩詠,二人唐詩詠喺公開場合,對馬明細心照顧,未知係唔係咁令人誤會。 ...


唐詩詠同洪永城分手後,唔少網民留言話馬國明機會嚟,事緣外界一直傳「毒毒哋」馬明想追唐詩詠,二人唐詩詠喺公開場合,對馬明細心照顧,未知係唔係咁令人誤會。唐詩詠今日去西環拍外景,喺訪問中激動地謂:「我從來都唔係一個貪錢嘅人,以前唔係,依家唔係,第二日都唔係。喺我嘅世界,愛情就係愛情。」「我覺得呢啲咁嘅傳聞對我好唔公平,亦都好傷害性。同埋唔好再喺我嘅感情世界入面,擺好多其他唔同人入去,好似馬明,佢係我一個好好嘅朋友,我認識咗佢超過五年,我唔知點解要不停將佢擺喺我嘅感情世界入面。」「我一路處理呢啲傳聞嘅時候都會用:『冇乜所謂啦,講吓講吓就算』,但原來講吓講吓大家就會覺得係真嘅,我好想知道點解,我做咗啲乜嘢,我做咗啲乜嘢大家會覺得我同佢有嘢呢?」「我唔想講一個同我完全冇關係嘅一個人,我唔想大家擺好多人入我嘅世界入面。」

採訪、攝影:吳耀輝、孔志豪 「喺我嘅世界,愛情就係愛情。」 「好似馬明,佢係我一個好好嘅朋友,我認識咗佢超過五年,我唔知點解要不停將佢擺喺我嘅感情世界入面。」
「我唔想講一個同我完全冇關係嘅一個人,我唔想大家擺好多人入我嘅世界入面。」

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!