掃呢頁CODE去手機

2017年5月8日 星期一

拖未婚妻出騷放閃 家燕仔仔婚後即造人 __,家燕,薛家燕,

石耀庭話最想有番條腰。歌手王梓軒(Jonathan)與薛家燕兒子石耀庭(Jackson)及未婚妻Zoe出席活動,Jackson早前向Zoe求婚成功,問 ...


石耀庭話最想有番條腰。

歌手王梓軒(Jonathan)與薛家燕兒子石耀庭(Jackson)及未婚妻Zoe出席活動,Jackson早前向Zoe求婚成功,問到作為好友的Jonathan送甚麼結婚禮物?他表示已開始籌備,就是與Jackson齊齊做健身操Fit身形,並透露每周做3至4次健身,相當努力。問Jackson想操Fit哪個部位?他表示全方位修身:「操到有腹肌最好,好想好似Jonathan咁!」雖然未如理想身形,未婚妻Zoe相當識趣大讚Jackson已比之前瘦削。

望「有番條腰」

Jonathan透露一向有健身的習慣,不過希望比以往操得更有成績:「希望嚟緊角色,拎起件衫會有嘢睇!(全裸演出?)未係,起碼做足準備。」Jonathan又踢爆Jackson在健身中心拍片時間比做健身多,Jackson希望「有番條腰」。

家燕催造人

談及結婚籌備如何,Jackson表示剛開始籌備,並指媽咪薛家燕將榮升為奶奶感到十分高興,問到有否催促他造人?他說:「佢想,結咗婚先,唔可以跳步驟。」在旁的Jonathan即整蠱老友說:「所以要練好條腰?」Jackson聞言亦很配合老友回應:「都係㗎,同埋湊仔要有體力。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!