掃呢頁CODE去手機

2017年5月29日 星期一

忘情工作!唐詩詠拍拖睇緣分 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠心情唔錯咁!藝人宣萱、唐詩詠、譚凱琪和李天縱等在馬鞍山出席無綫熱播劇集《不懂撒嬌的女人》大結局現場直播活動。一班女演員中以李天縱最為性感,白色連 ...


唐詩詠心情唔錯咁!

藝人宣萱、唐詩詠、譚凱琪和李天縱等在馬鞍山出席無綫熱播劇集《不懂撒嬌的女人》大結局現場直播活動。一班女演員中以李天縱最為性感,白色連身短裙的她以逼爆上圍亮相。雖然唐詩詠稍為遜色,但她的一身紅色透視裝亦甚有睇頭。

全心工作

問詩詠是否因心情大靚而性感上陣,她即謂:「係呀,因為劇集收得好好,意料之外,網上專頁好多鼓勵,話有共鳴。」又指今次不用真空所以打晒底,非常安全。最近她宣布與男友洪永城分手,談到現時心情,她即謂:「大結局唔捨得呀!(有冇其他嘢唔捨得?)套劇囉。(除咗套劇呢?)依家宣傳緊套戲,又開緊《棟仁的時光》。(一心工作唔諗其他嘢?)係呀,得到好多鼓勵,希望下一套畀到唔同嘢觀眾,全副心機擺落工作。(唔諗戀情?)隨緣囉,唔係話諗就可以。(追你會落閘?)到時先算,依家未有人追,日日都開工。」

冇睇洪永城新節目

問古天樂是否打算簽她作旗下藝人?詩詠謂:「唔知點解講到我就嚟完約咁,其實我就開緊劇,電影、舞台劇都可以試。(幾耐完約?)仲有一段時間。」講到最近她被影到與黃翠如齊齊食甜品,問她是否趁機向對方訴苦,她謂:「掃背呀,邊有苦訴!」問翠如是否特登抽時間陪她,她謂:「係我特登陪佢,佢男友都開工。(已經放低晒感情事?)慢慢啦。(有冇留意洪永城個節目?)冇,日日都開劇。(仲有冇同佢聯絡?)唔講喇,唔話你知。」

----------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/mvXhz7


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!