掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

女王出巡行婚紗騷!廖碧兒Deep V勁性感 __,碧兒,廖碧兒,

好性感呀!藝人廖碧兒(Bernice)最近於新加坡拍攝英語電視劇《LionMoms》第二季,日前忙裏抽空為當地酒店婚紗活動擔任嘉賓模特兒,Bernic ...


好性感呀!

藝人廖碧兒(Bernice)最近於新加坡拍攝英語電視劇《Lion Moms》第二季,日前忙裏抽空為當地酒店婚紗活動擔任嘉賓模特兒,Bernice穿上多款婚紗及晚裝,當中一套超Deep V婚紗,露出深長「事業線」,十分有睇頭,戴上王冠,儼如女王出巡。另一套白色貼身晚裝長裙,身形fit爆,大騷S形身材。

Bernice透露經過此活動,未婚的她了解了不少婚禮的詳情,亦完全明白一對新人對婚禮追求完美的想法,自己身處婚紗show當中,也感受到那份緊張的氣氛,由於她在活動前病倒而瘦了不少,所以要臨急改婚紗,她說:「啲婚紗同晚裝之前一早已經fitting,但行騷前病咗幾日,瘦咗啲,所以都修改過幾次,而行騷時因為對高踭鞋太高,都有kick一kick,好彩有兩個靚仔傍住先冇事。」今次活動現場邀請了過百對準新人出席,Bernice表示今次有機會試了多款不同的婚紗及晚裝,她笑言:「如果將來有一日結婚,會知點樣去揀啱自己嘅婚紗。(有冇令你有衝動結婚?)咁又冇,緣份到先得架,無得衝動,要搵到啱嘅對象,順其自然。」對富豪男友依然保持神秘,不願多提。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!