掃呢頁CODE去手機

2017年5月26日 星期五

火遮眼!郭偉亮大爆葉佩雯曾擸刀掟自己 __,郭偉亮,Eric Kwok,葉佩雯,

又估佢哋唔到喎。音樂人郭偉亮(EricKwok)為ViuTV節目《晚吹-捲上你的床》擔任嘉賓,講到今集主題是「火爆情侶」,他一開始笑言今日只會講自己的 ...


又估佢哋唔到喎。

音樂人郭偉亮(Eric Kwok)為ViuTV節目《晚吹-捲上你的床》擔任嘉賓,講到今集主題是「火爆情侶」,他一開始笑言今日只會講自己的衰嘢,不會講老婆葉佩雯(Grace)的衰嘢:「佢話我之前爆得佢太多,所以叫我唔好再講佢。(咁你有咩衰嘢?)橫蠻無理、望女仔。」

拍拖初期成日吵大鑊

問到兩人之間有甚麼火爆事件?Eric透露初初認識20歲的Grace時,她當時因工作很大壓力,故情緒很不穩定:「我哋住埋一齊嗰陣成日因為小事嗌交,佢成日掟嘢,試過掟遙控、杯、碟、電話,試過有次喺廚房佢攞起把菜刀想掟過嚟,我即刻攞個鑊頂住,但其實嗰陣係好㷫又好笑,我同佢講『你再咁我就將你成個人掟出街』,我好㷫所以就真係將佢成個人秤起搬去門口企十分鐘。」他謂此事發生在兩人初相識的幾個月內,之後經過自己三年的悉心教導及心理安慰,Grace已再沒事。

鬧交增進感情

問到當時可會很大壓力,因不知Grace何時會爆?Eric謂都是自己不好,成日激嬲她:「我又唔認錯,又唔氹佢。」他又笑言自己閃避得快,故從未被掟中,但則肉痛電話被掟。但問到可覺得吵架可以增進感情?他認為是,並謂與第一個女朋友相處太平淡而覺悶:「佢係一個好純情嘅女仔,從來唔嗌交,同佢拍咗拖十年,去到第七、八年嘅時候覺得有啲悶,感覺似哥哥妹妹咁,到後來識咗Grace就覺得好正,尤其是開頭住埋嗰兩年係成日嗌交,佢令我啲脾氣可以爆到出嚟,大家互片、鬥嘴,鬧交時就可以清楚知道一個人嘅另外一面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!