掃呢頁CODE去手機

2017年5月13日 星期六

【fit爆唔生?】湯盈盈細女搞到洪天明心郁郁 人妻周家蔚︰老公提議搵代母生 __,盈盈,周家蔚,家蔚,洪天明,天明,湯盈盈,

相關連結:【車軚皮日日焗】索媽周家蔚唔見廿磅肉https://goo.gl/9pflgk【辣椒油結情緣】周家蔚︰嗌交當食飯志偉教路減肥冧老公https ...


相關連結:

【車軚皮日日焗】索媽周家蔚唔見廿磅肉

https://goo.gl/9pflgk

【辣椒油結情緣】周家蔚︰嗌交當食飯 志偉教路減肥冧老公

https://goo.gl/ILhBWk

____________________

周六頭條 :

【設計納米樓●極級挑戰】283呎住5人 工人瞓變種窗台床

https://goo.gl/8ryRVM

囡囡係老竇上一世情人,有兩個仔嘅洪天明,都恨多個「情人」出現,不過佢見老婆近排咁大工程減肥成功,減成廿磅,有番晒線條,咪提議搵代母幫手。

她說︰「之前為細仔搞生日會,盈盈帶埋兩個囡囡來,老爺見到盈盈細女的樣子,恨到流口水。之後天明就話不如我們借肚生,我很突然,想不到他會這樣跟我說,我估計他是怕我不想生。但我知道他是想氹老爺開心。」

家蔚當然拒絕天明,因為她覺得代母難控制。不過天明同洪爺都唔使擔心,因為家蔚其實已經有時間表,有心唔怕遲,等兩個仔入咗小學,就係時候嘞。

Stephen Lau@Stephen Makeup

Fashion Stylist︰Mildred Lo

鳴謝︰La Brise


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!