網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月24日 星期三

【火辣人妻】楊怡水着放題Fit到漏 __,楊怡,

楊怡索到爆呀!上年升呢做人妻嘅楊怡,早前孖住老公羅仲謙去咗度蜜月,仲喺社交網站不停放閃,搞到一班網民都大叫好葡萄!睇嚟佢驚大家食唔夠「提子」,今日佢仲 ...


楊怡索到爆呀!

上年升呢做人妻嘅楊怡,早前孖住老公羅仲謙去咗度蜜月,仲喺社交網站不停放閃,搞到一班網民都大叫好葡萄!

睇嚟佢驚大家食唔夠「提子」,今日佢仲加碼大晒水着靚相,仲要晒足兩套水着,同粉絲嚟番個「放題」!佢喺微博上載咗幾張相,見佢擺晒Pose咁瞓喺池邊,大晒長腿之餘又大晒腹肌,fit到漏油呀!

而佢就留言:「看到這樣子的我,驚喜定驚嚇?謝謝我的攝影師。」呢個攝影師仲唔係老公羅仲謙?我哋就睇得好驚喜喇,不過見到老婆咁樣大派福利,唔知會唔會太「驚嚇」向老婆詐型呢?一班網民除咗大讚楊怡身材Fit爆,仲叫佢派多啲福利𠻹呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!