掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

港姐又嚟喇!朱千雪陳凱琳冇Guts選多次 __,凱琳,朱千雪,千雪,港姐,陳凱琳,

又真係幾大轉變喎!應屆香港小姐冠軍馮盈盈、亞軍劉穎鏇、季軍陳雅思及友誼小姐張寶兒、連同一班師姐黃心穎、季軍朱千雪、陳凱琳、麥明詩在中環出席《2017香 ...


又真係幾大轉變喎!

應屆香港小姐冠軍馮盈盈、亞軍劉穎鏇、季軍陳雅思及友誼小姐張寶兒、連同一班師姐黃心穎、季軍朱千雪、陳凱琳、麥明詩在中環出席《2017香港小姐競選》記招進行招募啟動儀式。今年是無綫台慶五十周年台慶,大會以「TVB50周年 香港小姐 美麗是贏家」為口號。現場播出眾人參選前後的相片,陳凱琳明顯過往膚色較黑,她笑說:「我好容易曬黑,啲相係自己揀嘅,自己覺得OK,女大十八變呀嘛,以前外表同依家係有少少唔同。」

朱千雪指參選轉眼已經五年,她說:「人大咗覺得嗰種美麗唔係只係樣貌,係多咗好多經驗、學識、內涵,所以啲人講選完之後靚咗,我真心覺得係真嘅。(所以咁努力讀書?)自己希望美麗可以長久啲,唔希望淨係睇外表。」

朱千雪指參選港姐能激發潛能,她笑說:「選港姐做咗好多想像唔到嘅嘢,好似一個月裏面學識跳舞、減肥減到有腹肌,簡直係潛能大突破。陳凱琳與朱千雪皆笑謂已不夠膽量再選次一次。

-----------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/oAQet0


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!