網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月4日 星期四

【《不懂撒嬌》劇情率先爆】「賤han」黎諾懿帶女上門分錢 王浩信貼錢幫唐詩詠贖樓 __,王浩信,黎諾懿,唐詩詠,

林文龍、宣萱、唐詩詠、王浩信同黎諾懿主演嘅《不懂撒嬌的女人》噚晚播咗第三集,呢套希望做到係非一般大台劇嘅首部以4K全實景拍攝嘅劇集,出街冇耐已經話題多 ...


林文龍、宣萱、唐詩詠、王浩信同黎諾懿主演嘅《不懂撒嬌的女人》噚晚播咗第三集,呢套希望做到係非一般大台劇嘅首部以4K全實景拍攝嘅劇集,出街冇耐已經話題多多,呢套劇一開始講0依家啲香港女仔面對住大陸同台灣啲女仔夾攻,一來性格唔夠溫柔,二來身材又唔夠好,仲話香港係A Cup之城!喺頭兩集劇情主要係話唐詩詠面對呢個拍拖4年嘅黎諾懿,剩係識得喺自己身上套料,最後仲要發現佢同白雲有路,好彩最後詩詠夢醒,喺條街到狠摑黎諾懿三巴再分手,呢三巴嘅力度都好狠,感覺拍得住14巴港女摑男友嘅力度,真係隔住個mon都覺得痛。不過黎諾懿俾人叫得做「賤han」,劇情又點會咁快玩完。聽講去到第6集,黎諾懿帶咗白雲返去佢同詩詠夾份供嘅樓,希望可以攞返啲錢,本來詩詠話俾返首期同供樓錢,但係黎諾懿梗係唔肯,佢話樓價已經升咗好多,要俾就要連埋差價一齊俾。最後梗係傾唔埋喇,黎諾懿咪用賤招迫詩詠就範,佢同白雲霸住間大房,又成日喺間屋做啲煙靱嘢,詩詠梗係唔係就範,搵咗幾個好姊妹返屋企,日日開p兼打牌,務求搞到冇日安靈,結果係王浩信出手幫詩詠買咗業權,佢哋呢條感情綫又會移師去台南發展!本來因為輸咗俾宣萱而辭咗職嘅黎諾懿,冧掂咗大老細請返佢,於是乎佢又諗計要踢走宣萱同林文龍,仲要向詩詠同王浩信報復!講番「賤han」黎諾懿俾詩詠當街狠摑,聽講呢場戲唔係一take過,嗰日用咗幾個角度同拍攝,前前後後都打咗10幾巴,而且巴巴都係堅打冇留力,不過話晒出嚟有咁大迴響,黎諾懿都話值得。噚日黎諾懿接受傳媒訪問,佢話收到劇本都預咗會俾人鬧:「其實即係做得到先會俾人鬧,嚟緊有賤han個角色會仲出!」之後又講佢俾詩詠狠摑,黎諾懿話:「我睇到啲網民話大快人心呀,我都唔記得係2take定3take,因為要唔同角度,但係10零巴肯定有,巴巴仲係堅打。」之不過有網民覺得呢場戲啲感覺熟口熟面,覺得好似佢做嘅角色似崔建邦,黎諾懿就話:「咁啱啫,如果嗰個唔係唐詩詠做,就唔會有呢個感覺。」另一方面,做小三嘅白雲,接受傳媒訪問都話:「有得參與呢套劇真好開心,同以前拍劇嘅感覺好唔同,大家合作好好,拍嗰陣可以好放開去做,變咗出嚟嘅效果好立體,唔係淨係得性感feel,我自己好期待嚟緊嘅故事發展。」

「賤han」黎諾懿為咗層樓,又出招對付詩詠。 (mytv super fb 截圖) (mytv super fb 截圖)
(mytv super fb 截圖) (mytv super fb 截圖) (mytv super fb 截圖)
(網上圖片) 王浩信同唐詩詠喺台南相處之後,感情有進展!(網上圖片) (網上圖片)
唔知佢哋係咪真係大團圓結局呢?(網上圖片) 詩詠呢場摑戲,唔少人覺得大快人心。(電視截圖) 黎諾懿話呢場戲硬食咗10幾巴!(電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!