掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

泰開心唔知大肚!麥雅緻好彩玩得Hea __,麥雅緻,

好彩冇玩刺激活動咋!藝人張頴康、麥雅緻(Angie)一向都十分愛錫女兒小豆,他們一有時間便會將假期「全奉獻」陪伴女兒周圍去玩,好父母更讓女兒不斷探索新 ...


好彩冇玩刺激活動咋!

藝人張頴康、麥雅緻(Angie)一向都十分愛錫女兒小豆,他們一有時間便會將假期「全奉獻」陪伴女兒周圍去玩,好父母更讓女兒不斷探索新事物,早前兩人便帶了小豆去打保齡球,小豆雖然年紀小小,但已經明白打保齡的概念,當然不能拿起保齡球,但懂得用推,所以,玩得相當開心,Angie表示:「係呀,我哋第一次一齊出去打保齡,因為屋企有一啲保齡球玩具套裝,所以,小豆都明白打保齡球嘅概念,知道要推個波出去撞跌啲樽樽。」

三月泰國親子遊

除了第一次打保齡,他們三月底還一起去了泰國旅行,當時Angie還未知道自己懷孕,她謂:「當時都未知(自己懷孕),不過都係去游吓水,曬吓太陽,當時天氣非常之好,我哋都玩得好開心。」

集集追睇老公節目

張頴康最近有新嘗試,為TVB節目《請勿關燈》任主持,由於主持有戲,令節目更添氣氛,獲得不少網友力讚,而他的「鐵粉」老婆Angie都笑言有捧場,她謂:「我集集都有追呀,佢做得好好,開頭我都有啲奇怪,點解搵佢做主持,但原來因為呢次主持係有啲戲要演嘅,所以,佢都非常勝任,佢有多啲方面嘅發展,當然非常之好」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!