掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

不和傳聞滿天飛 Heidi轉冧時裝店高層 __,Heidi,李靜儀,

希望SG友情不變啦!組合SuperGirls成員Yanny及Heidi被東網率先爆因爭有米音樂監製陳考威(Gareth)而反目,據知Heidi一直恃靚 ...


希望SG友情不變組合SuperGirls成員Yanny及Heidi被東網率先爆因爭有米音樂監製陳考威(Gareth)而反目,據知Heidi一直恃靚 ...


希望SG友情不變

組合Super Girls成員Yanny及Heidi被東網率先爆因爭有米音樂監製陳考威(Gareth)而反目,據知Heidi一直恃靚四圍冧仔,被Gareth飛甩後,已轉冧時裝店高層,兩人拍拖年多,但她仍然對被飛心有不甘,故遷怒現與Gareth拍拖的Yanny,知道被踢爆小氣在社交網unfollow Yanny後,不在香港的Heidi一直潛水龜縮,直至晚上終於蒲頭回覆東網:「我知道他們拍拖嘅!都係想大家開開心心!多謝關心!辛苦晒!」

Yanny:佢應該冇放唔低

而另一女主角Yanny在電話中力撐Heidi:「我哋五個有喺電話group討論,大家互相扶持,覺得唔好影響工作,覺得要更加團結,有咩風浪一齊面對。(覺得有人對上次戀情耿耿於懷?)應該冇放唔低,佢係好好女仔,唔會畀小小事打敗到。(覺得Heidi疑似放料?)冇,唔係事實。」她亦否認有報道指她玩分化排擠Heidi。

至於男主角Gareth坦言女友Yanny被圍攻感不開心,他man爆表示:「總之我會喺身邊陪佢,有咩一定會保護佢!(你上次同Heidi拍拖搞到不歡而散?)我哋一直都係緋聞男女。(有冇同Heidi聯絡?)除咗音樂之外,我哋好少聯絡。」他強調完結上段感情後,隔了很長時間才展開今次新戀情。

Jessica:Heidi冇耿耿於懷

而隊友Jessica則謂Yanny曾在電話group中向其他成員透露拍拖一事:「知佢哋拍咗一段時間,我、Yanny同Gareth好好朋友,因為我哋冇乜人約,所以成日約埋一齊睇戲食飯,但佢哋幾時拍拖真係唔知。」講到Gareth與Heidi曾傳緋聞,問是否有人對兩人拍拖耿耿於懷?她謂:「唔係好清楚,但Yanny有喺我哋個group交代清楚,每人都知道。(Heidi嬲?)冇喎,反而之後我哋坐車去做嘢大家仲攞嚟講笑,相信佢唔會耿耿於懷,佢哋都冇不和。」

講到有指Yanny搞分化玩小圈子,她即嚴肅幫對方澄清:「絕對冇可能,Yanny嘅性格唔畀人蝦都戥佢開心,佢係極善良嘅女仔,點識搞分化,佢好為人設想,個group根本冇分化。(你做和事佬難做?)唔覺佢哋不和,報道出街後我哋五個有喺group講嘢,Heidi同Yanny仲叫大家加油、一齊面對,我哋另外三個都有叫佢哋兩個唔好唔開心,喺group到大家團結鼓勵大家。(覺得Heidi疑似放料?)唔會啦,佢唔會做啲咁嘅嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!