掃呢頁CODE去手機

2017年5月10日 星期三

沙田行Hug!咪神張秀文愛鬥大 __,張秀文,

好想畀張秀文攬呀!自細在沙田區長大及讀中學的張秀文,對這區有份難以言喻的情意結,個性開朗活潑的Sammi在今集東網巨星節目《區區有女神》中私人醒「沙田 ...


好想畀張秀文攬呀!

自細在沙田區長大及讀中學的張秀文,對這區有份難以言喻的情意結,個性開朗活潑的Sammi在今集東網巨星節目《區區有女神》中私人醒「沙田友」, 在鬧市玩「Free Hug」,只要與Sammi玩個遊戲,就可得到免費抱抱, 真係聽見都開心! Sammi 說:「我咁愛沙田, 當然要畀多啲愛同溫暖沙田友一於就送免費擁抱,但要先過一關,我先會同佢哋Hug Hug同影相嘅!」

Sammi一舉起「Free Hug」牌即引來甚大回響,吸引不少年青男女、小朋友及大媽Fans,甚至外籍女傭索抱,拍過《學是學非》果然令她更入屋! Sammi 撩途人玩有關「鬥大」、「鬥粗」及「鬥長」遊戲,隨機抽出身體部位大鬥法。擁有34D出眾身材的Sammi自認「鬥大」最有信心, 她被抽到先與少男Samuel「鬥長」,稍欠自信的Samuel自嘲「冇嘢長」,最後兩人鬥中指長,Sammi玉手竟然比Samuel更大,先贏一仗!之後Sammi與推住BB車的人父Peter鬥口大,Sammi以9cm險勝Peter的8cm再贏一局,她搞笑說:「口大贏咗,其實係唔開心嘅!」

隨後挑戰型男索女Couple,Sammi抽到與靚女「鬥粗」,靚女即驚呼:「要講粗口?」非常搞笑!原來是鬥手指公粗,兩人難分高下,而與男士鬥長氣時Sammi不停騷擾對方,再度險勝!最後Sammi終於遇到勁敵情侶檔Cola與其女友,鬥屁股大輸給Cola,鬥手腕粗則輸給女友,但無論遊戲邊個贏邊個輸都冇所謂,最緊要過程開心, 一樣可與Sammi合照,Sammi與Cola兩人更異常投契,合照時愈玩愈癲,Sammi與Cola 將量尺圍實女友兼作狀扯大欖,三人更自拍鬥擺鬼臉,笑聲震天!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!