掃呢頁CODE去手機

2017年5月2日 星期二

【好想啜啜】黃子華送金幣俾契仔Jazz 蘇永康:我都未見過富格林金幣 __,子華,蘇永康,黃子華,

蘇永康今年3月一索得男,上個月滿月嗰日,就由喺ig公佈囝囝Jazz嘅中文名叫展弘。蘇永康啱啱又喺ig放多咗段片,見到黃子華抱住Jazz玩得好開心,仲透 ...


蘇永康今年3月一索得男,上個月滿月嗰日,就由喺ig公佈囝囝Jazz嘅中文名叫展弘。蘇永康啱啱又喺ig放多咗段片,見到黃子華抱住Jazz玩得好開心,仲透露子華做咗Jazz契爺,睇番段片,Jazz初時喊晒口,喺子華一輪努力之後,終於冇再喊,仲眼定定望住子華,子華對住Jazz講:「我見到啲BB就忍唔住啜埋佢,係好想啜啜啜啜!」子華一路抱住Jazz,一路讚佢得意,仲拎咗個金幣送咗俾Jazz。至於蘇永康就留言多謝子華,佢話:「契爺咁重手?連我都未見過富格林金幣,展弘是個有幸運的小孩,希望你長大人緣也不錯。」

子華神去咗湊阿公個B。(蘇永康ig圖片) 子華神笑晒口!(蘇永康ig圖片)
(蘇永康ig圖片) 父愛大爆發!(蘇永康ig圖片) 啜啜啜!(蘇永康ig圖片)
(蘇永康ig圖片) 子華神送金幣俾阿公個B。(蘇永康ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!