網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月21日 星期日

高Ling甘願做二奶?林文龍向宣萱求婚 __,高Ling,宣萱,林文龍,高海寧,

高海寧係咪傻㗎?由藝人林文龍、宣萱、唐詩詠、王浩信及高海寧(高Ling)等主演的無綫劇《不懂撒嬌的女人》進入結局周,將於下周日(28/5)一連兩集播出 ...


高海寧係咪傻㗎?

由藝人林文龍、宣萱、唐詩詠、王浩信及高海寧(高Ling)等主演的無綫劇《不懂撒嬌的女人》進入結局周,將於下周日(28/5)一連兩集播出大結局。

之前發展到「Gordan」林文龍與「Mall姐」宣萱已離開傲星,到上海發展交友網,但今晚林文龍被上海拍檔出賣欺騙所有資金,導致一無所有,其後與宣萱重返香港,宣萱賣樓支持林文龍再創業,林文龍則向宣萱求婚,不過性格攻心計嘅「田蜜」高Ling冇咁易收手,再殺入林文龍與宣萱嘅感情當中,更講明不介意共侍二夫!不過兩人感情冇咁易被拆散,最後宣萱轉做林文龍私人助理,繼續管住林文龍。

另外其他角色亦有故事,「Saving」王浩信引「Cherry」唐詩詠再到台南,再自彈自唱《陪着你走》,又搵到一件好罕見嘅婚紗畀詩詠,詩詠當然感動到爆,但之後卻不知所蹤,原來當中仲有一件感人故事。至於宣萱阿爸劉丹就會與于淼發展爺孫戀,懶理宣萱反對。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!