掃呢頁CODE去手機

2017年5月9日 星期二

陳瀅濕身女僕Look 巴打點會唔心郁? __,陳瀅,女僕,

你又有冇心郁先?呢排唔少「巴打」晚晚吼住電視,就係為咗𥄫實「宅男女神」陳瀅BB,佢喺《全職沒女》入面嘅BodyLanguage搞到一眾「巴打」暈得一陣 ...


你又有冇心郁先?

呢排唔少「巴打」晚晚吼住電視,就係為咗𥄫實「宅男女神」陳瀅BB,佢喺《全職沒女》入面嘅Body Language搞到一眾「巴打」暈得一陣陣,尤其陳瀅換上件「女僕戰衣」,攻擊力即時提升百倍,嘴嘟嘟,咬吓唇,仲瞓埋落浴缸濕晒身,呢種視覺福利俘虜晒萬千宅男。講到瞓浴缸呢招,真係拍得住當年大美人關之琳喺電影《夏日福星》裏面「透點浸浴」嘅經典一幕。你可能話陳瀅邊有得同大美人揮,但佢唔使靠「點」都散發出Sex Appeal,男人點會唔心郁?

嗱!舊年賭王四房公子何猷亨心郁咗啦,仲私有化埋,當時四太梁安琪都讚陳瀅又靚又乖,開晒綠燈仲唔係踩咗半隻腳入「豪門」?以為女神從此變鳳凰告別「巴打」,點知長期飯票就博唔到,快餐就食咗個,同何公子半年貨仔就Game Over,即時打回原形,由豪門抽番半隻腳出嚟,以為好陰功豬?錯!擺明係「靚抽」就真!陳瀅呢次「撇得合時」,冇咗拍拖包袱,唔使問男友攞Permit,冇埋豪門壓力,演任何角色當堂發揮得淋漓盡致,唔使吓吓勒住勒住!呢次陳瀅一個女僕上身真係冇得輸,分分鐘今年無綫台慶頒獎禮贏埋「飛躍進步獎」。

四千豪門為女開

以陳瀅嘅條件根本唔使愁,呢道「豪門」唔啱,總有一道豪門為佢而開,在最新全球財富報告指出,香港擁有資產淨值達2.34億港元或以上的超級富豪就有4,080人,陳瀅仲有大把機會嘅!佢一宣布單身,「兵哥」自動歸隊,當中有身家逾億「衣架大王」之子劉德俊,仲有甩拖成年嘅方力申都有份招入兵「瀅」,三更半夜飲酒傾心事,有兵哥圍住氹氹轉不愁寂寞,你咪以為佢恨做灰姑娘博有豪門長期飯票,佢本身都有家底,賺錢買Bra戴,去旅行唔係日本就係巴黎。百分百有青春又有本錢!

制服魔力男女通殺

就係個底夠厚先玩得起,陳瀅既有天使面孔,又具備魔鬼嘅膽色,乜都敢挑戰,前年為寫真集全裸上陣,因為攝影師一句:「呢個仙人掌背景,唔着衫影係最靚。」就膽粗粗脫清光,用隻貓嚟遮住三點,依家好多女藝人上位方程式,慣常手法係擺出最強「胸器」,當上位成功就宣布「封胸」玩從良,要佢性感少少就要有「商」有「糧」先有得傾,而陳瀅懂得「收放之道」,繼「裸」你命三千, 呢次演「沒女」姣到出汁, 一幕喺車廂濕身色誘張振朗,嗰句:「我姣你唔起呀?」直情姣到上沸點啦,邊個「巴打」可以招架得住?連披上外套遮背心僅得「一秒」的酥胸鏡頭,「巴打」都唔放過即Cap圖喪loop,真係心血少都唔掂。

至於「制服」呢個魔力最神奇係男女通殺,當日張智霖喺《衝上雲霄II》入面嘅「Cool魔」飛機師造型,就令佢事業再次回春變「男神」,所以陳瀅下次可以演空姐、護士榮登新一代「制服女神」,而且商機無限,外傭公司可以請陳瀅做代言人,一個女僕look出場講句:「乜乜女傭,安心聘用,乜乜女傭,融入家中。」或者不妨做生招牌,開番間女僕餐廳,就算個餐牌得常餐,都一樣有人仆住幫襯!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!