網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月28日 星期日

吳雨霏性感騷胸 玩「網球」誘惑冧老公 __,吳雨,miss A,霏,吳雨霏,

此「網球」不同彼「網球」,唔知老公鍾唔鍾意呢?歌手吳雨霏(Kary)最近被指同舊拍檔楊愛瑾(Miki)不和,Kary回應時就話做朋友要講緣分,其實做姊 ...


此「網球」不同彼「網球」,唔知老公鍾唔鍾意呢?

歌手吳雨霏(Kary)最近被指同舊拍檔楊愛瑾(Miki)不和,Kary回應時就話做朋友要講緣分,其實做姊妹就更加需要緣分!Kary同佢親生妹妹感情就非常好,呢日妹妹仲幫家姐影咗幾張靚相,Kary仲甫埋上網開心Share,留言多謝妹妹幫手影相「by my baby sis(我個小妹妹影)」!

不過網民最欣賞嘅始終係Kary身上嘅靚衫,事關佢着上胸前魚網狀嘅性感上衣,露出骨感身材,其中一張仲「網」出北半球,大玩「網球」誘惑,唔通係隔空冧「網球王子」老公洪立熙(Brian)嘅?胸形盡現加上Kary型到爆嘅表情,成件事真係超索,難怪連星級網民蔡卓妍都有畀Like呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!