掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

有米亞姐 Regine為興趣 掟四百萬搞選美 錢國偉做評判 [壹週刊 - 1419] __,錢國偉,亞洲小姐,亞姐,選美,M1,

娛樂偵訊有米亞姐Regine為興趣 掟四百萬搞選美 錢國偉做評判亞視上年停播,就連每年舉辦的亞洲小姐都因財困被迫在15年玩完,不過對選美念念不忘大有人 ...


娛樂偵訊

有米亞姐 Regine為興趣 掟四百萬搞選美 錢國偉做評判

亞視上年停播,就連每年舉辦的亞洲小姐都因財困被迫在 15年玩完,不過對選美念念不忘大有人在,來自四川, 13年大熱倒灶的有米王錦睿( Regine),今年一擲四百萬,為興趣變身做話事人,在香港搞選美比賽《 Miss Amazing Hong Kong 2017》,更游說同屆落選亞姐再參選玩多一次,原來 Regine希望同人分享當年選美心情。

水力發電廠太子女

現年二十六歲的王錦睿,參選亞姐時以 34C逼爆身材奪得「時尚風格」同「魅力」大獎,不過未能順利進入三甲,相隔四年,她自掏腰包掟四百萬搞比賽。有米 Regine家人在四川經營水力發電廠,太子女生活悠閒,這幾年住在香港的她,出席活動外,得閒更會周圍飛,生活富泰。

今次搞選美,她請了一班好友包括錢國偉、許愿、 Sunny Wong(星級排舞師王國榮)等擔任評判,又找來一三年做亞姐選美的導演再出手,倒模亞姐選舉形式。錢國偉笑她:「你係咪唔抵得冇咗亞姐?要搞番一個同亞姐 style一樣嘅,到時可以搵埋楊恭如返嚟捧場。」

錢國偉同 Regine飲住紅酒講搞選美,被問係咪為興趣, Regine點頭稱是。

自己掟錢搞選美, Regine請來錢國偉同 Sunny Wong做評判。

經常四川香港兩邊飛, Regine會坐商務位返屋企探親。

在香港 shopping, Regine是 CHANEL常客。

由於人脈廣, Regine擔任泰國私人飛機 MTX代言人。

Regine經常將生活照放上網,其中有她揸住價值約 400萬的林寶堅尼出外遊車河。

有亞姐再參選

錢國偉指每人興趣不同,有人愛買車買樓,她卻鍾意攞錢出嚟搞選美。 Regine解釋:「我都係愛靚嘅女仔,有過選美經驗,同埋想分享吓心情。」錢導演質疑她當年是否選唔到而深深不憤,她承認並反問:「如果我今年參加,你會唔會揀我做冠軍?」

既然可以話事, Regine寧願升呢做總指揮:「我哋傾緊電視版權,贏咗冠軍嘅女仔有廿八萬獎金,仲會同佢簽約拍電影或者唱歌。」

選美有癮,其中例子有八七年亞洲姐季軍黄景珍,原來在八五年選過大台舉辦的健美小姐並獲第五名。 Regine自言也有游說同屆落選女仔再參選:「我諗都有一個亞洲小姐會嚟選,不過而家唔可以講係邊個。」

雖是為興趣,不過 Regine對第一炮好有信心,更認為有商機成為一盤賺錢生意:「我有信心搞得好,如果第一屆掂咗,我會一路做落去,同埋會返內地搞比賽,朋友都話有興趣投資。」

傳奇亞姐

葉玉卿可謂最勇亞姐,拋下選美光環拍三級片,之後又嫁到有錢老公,擁私人飛機更開埋銀行。

宮雪花九五年以 47歲高齡參加選美,憑好身材和高學歷,成為當年頂頭大熱。

本來是闊太的羅霖,離婚後再戰娛圈,身材弗爆的她出完寫真,又在無綫古裝大劇孭重飛,五十歲依然 keep住好狀態。

八七年亞姐黃景珍(右二),曾經參選八五年大台搞的健美小姐,雖然獲第五名,但隔兩年又再選,對選美好熱衷。

富貴老豆錫女  07年亞姐冠軍張家瑩零用錢幾十萬

亞姐出名多有米女,○七年亞姐冠軍張家瑩,多年來攞住亞視萬幾蚊人工生活,不過好彩老豆搞建築生意,最初入行時,更會識做每年俾幾次零用錢乖女,每次三十至五十萬,無限支持。

一四年亞視財困幾乎零製作,富家女張家瑩唔再坐住等,自己創造機會,投資過千萬在銅鑼灣世貿開了日本餐廳和泰國餐廳做老闆娘。

「餐廳第一年已經回本,呢兩年都賺錢,好多行家都知做飲食業多勞多得,有一輪我會衝鋒陷陣拍嘢,身體心靈都 keep住嗰個狀態,而家就完全投入做餐廳,不過近排都客串咗(黃)子華套戲,佢話個角色啱我,做個好艷麗嘅包租婆。」

以前在亞視都是主持旅遊及飲食節目,每月最多只有一星期留港,張家瑩說:「我會勁 shopping買衫買鞋,之前搬屋,我先掉咗七十對鞋。」買衫買鞋外,近年更會買珠寶鑽石保值,訪問當日,她手上戴的粉紅鑽戒就價值幾百萬。

張家瑩接受訪問當日,手上戴着的粉紅鑽戒價值幾百萬。

張家瑩有富貴老豆撐腰,她在亞視是打風流工。

張家瑩在亞視時拍旅遊特輯居多,跟陳啟泰算是當時最佳組合。

姚佳雯當年選美已經是超班馬,有樣有身材。

跟陳展鵬拍拖數年,姚佳雯大部分時間都是做背後的女人,十分低調。

有米亞姐逐個捉

嫁得好的有米亞姐,除了人所共知利智嫁李連杰,其他亦有深明樹大招風,故大多愈來愈低調,甚至淡出娛圈唔再玩。

朱慧珊

朱慧珊有兩段婚姻,第一段唔夠十個月就離婚。第二任老公賈鈞鵬,兩人 97年拍拖,拍足 11年, 08年於關島註冊。賈鈞鵬在香港有五間公司,單是在港物業已值逾億,連同北京四合院及上海豪宅,約值五億。賈鈞鵬旗下公司,除經營羽絨、皮草、地產、成衣等生意,因眼光準,投資地產時有斬獲,身家亦愈來愈豐厚,跟內地不少富商高官關係密切的他,官場人脈甚廣,朱慧珊亦經常獲邀參加或主持解放軍在港活動。

姚佳雯

08年亞姐冠軍姚佳雯,樣靚身材好,有指家底厚的她,當年為要跟仍在亞視拍劇,發展平平的陳展鵬爭取見面機會,索性來港參選亞姐,奪冠後,更留在亞視發展,不過陳展鵬過檔無綫走紅後,二人亦宣布分手,姚佳雯返家鄉西安, 12年低調跟西安李姓地產富豪結婚。

許瑩

09年亞姐冠軍許瑩, 11年嫁圈外有米男友鄭曉東。有指鄭曉東是內地太子黨,家人有權有勢,深圳有幾間酒店,婚後許瑩索性做富太,長居深圳。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!