掃呢頁CODE去手機

2017年5月18日 星期四

超欣晒腿 陪四太 shopping齋睇唔買 [壹週刊 - 1419] __,超欣,梁安琪,四太,何超欣,M1,

就快夠秤的超欣眨吓眼亭亭玉立,著熱褲晒腿,少女味十足。同你吟一吟超欣晒腿 陪四太shopping齋睇唔買賭王孻女何超欣近年喺英國留學,間中先返香港度假 ...


就快夠秤的超欣眨吓眼亭亭玉立,著熱褲晒腿,少女味十足。

同你吟一吟

超欣晒腿 陪四太 shopping齋睇唔買

賭王孻女何超欣近年喺英國留學,間中先返香港度假,前排《壹》仔撞到超欣同四太梁安琪孖住行 Ifc。當年俾賭王讚「靚到不得了」的超欣,眨吓眼就快 18歲,呢日著短褲仔晒長腿,散發陣陣少女味。

兩母女由 Versace去到 Chloe,再轉場去平民時裝店 Zara,最後行埋少女品牌 Kate spade,沿途勁好傾,超欣仲時不時挨住媽咪膊頭。逛足一粒鐘都係齋睇冇收穫,兩手 fing fing走人。

超欣揀連身裙,四太從旁俾意見。

陪媽咪行 Zara,超欣悶到打晒喊露。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!