掃呢頁CODE去手機

2017年5月7日 星期日

曾守明劇照做遺照 曾太:阿Sir嘅形象 __,曾守明,

曾太指曾守明的阿Sir形象好深刻。無綫藝人曾守明早前與友人於內地登台期間突然離世,遺霜及兒子忠燁四出奔波,將守明遺體運返香港後,今日傍晚假世界殯儀館設 ...


曾太指曾守明的阿Sir形象好深刻。

無綫藝人曾守明早前與友人於內地登台期間突然離世,遺霜及兒子忠燁四出奔波,將守明遺體運返香港後,今日傍晚假世界殯儀館設靈。

曾太邱淑芬偕同忠燁接受在場記者訪問時,曾太直言要多謝各方好友的協助:「特別係袁潔儀,佢幫我喺公安辦理手續,又奔跑咗好多個地方,呢樣嘢係守明積出嚟嘅福。好似之前講過,我哋條路仲要繼續行,但希望守明喺第二個地方做到佢想做嘅事。(用咩宗教儀式舉殯?)我哋冇宗教信仰,大家隨心,想上香咪上香,鞠個躬都得。(好唔捨得守明?)喺屋企執嘢勾起好多回億,我為佢而驕傲,今日好多花牌,佢人緣唔錯。(遺照點揀?)係無綫劇照嚟,佢嘅阿Sir形象好深刻,所以想揀呢張。(守明有遺願?)佢有好多嘢想做,又想仔仔入紀律部隊,又鍾意做公益,佢比較喜歡熱鬧氣氛及環境。(經濟上冇問題?)冇,我有返工嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!