網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月3日 星期三

【又笑又躁】陳冠希嬲爆現身機場 激動鬧記者:我係X人嚟! __,陳冠希,

最近陳冠希被傳已經做咗爸爸,喺3月嗰時秦舒培就去咗美國生BB,不過秦舒培同陳冠希就一直都冇回應係唔係生咗BB。今日陳冠希就現身香港國際機場,着住藍色衛 ...


最近陳冠希被傳已經做咗爸爸,喺3月嗰時秦舒培就去咗美國生BB,不過秦舒培同陳冠希就一直都冇回應係唔係生咗BB。今日陳冠希就現身香港國際機場,着住藍色衛衣加條灰色寬鬆棉褲,由一手湊大佢嘅龍哥陪住。陳冠希冇諗過一出閘就有記者,難怪一臉沒趣,見到記者只係講咗句:「我成日去旅行。」之後又發嬲唔准記者問問題,好燥底咁話再問就唔客氣,又攝影師上身咁反拍記者。眼見記者緊隨,陳冠希漸激動,不停咁鬧人,就算記者冇再發問,陳冠希繼續鬧,有諗過郁手,之後仲對住鏡頭講:「我係X人嚟o架!」又指:「你播剩係啲X嘅嘢出嚟啦,唔該你。」去到停車場嘅時候,又同記者講:「你咁鍾意跟,使唔使上埋車啊?上車吖。」之後佢就同助手上車離開。

啱啱出嚟嘅時候,陳冠希都笑笑口。 (東星娛樂圖片) 行行下開始鬧記者(東星娛樂圖片)
(東星娛樂圖片) (東星娛樂圖片) 不時出口鬧記者:「Stupid!」(東星娛樂圖片)
(東星娛樂圖片) 又嚟電話出嚟反拍記者(東星娛樂圖片) (東星娛樂圖片)
叫記者上埋車(東星娛樂圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!