掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

個台冇事!張衞健同10位Dancers跳舞 __,張衞健,

張衞健同10位Dancers跳舞。創作人林敏驄(阿驄)在紅館舉行尾場作品展演唱會,嘉賓張衞健出場時即問阿驄:「咦,你個台掂唔掂㗎。」之後兩人一起扮行上 ...


張衞健同10位Dancers跳舞。

創作人林敏驄(阿驄)在紅館舉行尾場作品展演唱會,嘉賓張衞健出場時即問阿驄:「咦,你個台掂唔掂㗎。」之後兩人一起扮行上去圓形升降舞台,但阿驄行到圓形台的圈圈時,踏了一隻腳入去後即刻縮起,之後兩人一起行返去台邊。接着張衞健就搭住阿驄膊頭謂:「嗱,呢啲就係兄弟,You Jump I Jump。」阿驄即笑言:「冇事嘅。」之後張衛健就唱出《戀愛交叉》同6男4女Dancers又唱又跳,個台都無事。表演完後,約9點45分張衞健急步登上白色七人車離開紅館。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!