掃呢頁CODE去手機

2017年6月7日 星期三

【女神封盤?】深田恭子傳11月嫁龜梨和也 __,深田恭子,恭子,女神,

【女神封盤?】深田恭子傳11月嫁龜梨和也即時娛樂2017-06-0707:30:30HKT日本女神深田恭子喺藝能界都算紅足多年,而有關佢嘅緋聞更係不絕 ...


【女神封盤?】深田恭子傳11月嫁龜梨和也

即時娛樂
2017-06-07 07:30:30 HKT

日本女神深田恭子喺藝能界都算紅足多年,而有關佢嘅緋聞更係不絕於耳。深田恭子自從同龜梨和也兩度合作,先喺電影《JOKER GAME》中有激情咀戲,之後合作劇集《Second Love》更加係情慾戲加碼演出,繼而被爆假戲真做,令姐弟戀傳得似層層。

緋聞傳足逾兩年,31歲嘅龜梨不嬲都年長女士情有獨鍾,當年同小泉今日子發展母子戀就成為一時佳話,今次搭上深田恭子,有指男女都已到適婚年齡,一直惹來外界揣測二人係咪會隨時閃婚。

近日就有日本媒體報道,深田恭子夥拍瑛太、山口智子嘅新版《偵探物語》下月開播,佢今年接拍完兩套日劇後可能會稍作休息,11月就係佢35歲生日,呢個年紀打算嫁人絕對合情合理,內容就話恭子認為11月結婚係最佳時機,即管睇吓今次傳聞又係咪真。



深田恭子被指已有嫁期,傳出11月嫁龜梨和也。



二人拍攝日劇《Second Love》時打得火熱。





兩人合演情慾戲被爆假戲真做。



深田恭子11月就滿35歲。


鍾意就快D Share啦!