掃呢頁CODE去手機

2017年6月10日 星期六

陳潔玲跟朱千雪黃心穎同屆 14年港姐冠軍係邊個? __,心穎,朱千雪,千雪,陳潔玲,港姐,黃心穎,

陳潔玲是參選2012年港姐而入行,同她同屆的有張名雅、朱千雪、黃心穎、湯洛雯、岑杏賢等等,幾位有份拎獎的都有得拍劇,仲要不是二打六。談一談這屆港姐選舉 ...


陳潔玲是參選2012年港姐而入行,同她同屆的有張名雅、朱千雪、黃心穎、湯洛雯、岑杏賢等等,幾位有份拎獎的都有得拍劇,仲要不是二打六。

談一談這屆港姐選舉,當時大台搞搞新意思,辦了個一人一票選出香港小姐。既然特首不可以一人一票,香港小姐可以了吧? 對不起,網絡大塞車,搞到大台的伺服器負荷過大,最後都是由評判選的張名雅戴上后冠,而民望最高的朱千雪屈居第三。

不少網民都話這屆港姐質素算是近年最不錯,至少大家都講得出不少佳麗名字。之後13年個屆,就有陳凱琳、蔡思貝、劉佩玥,同樣都係被大台力捧嘅一批。雖然14年個屆被譬為「歷屆平均質素最高」,可惜講得出名的就得亞軍王卓淇,冠軍邵佩詩至今沒有什麼代表作,甚至乎麥明詩當選的時候,大家都以為係陳凱琳為對方加冕,唔知今屆又會係點呢?

相關新聞:

脫離大台解除束縛 港姐陳潔玲拍情色電影自慰做媽媽生

http://bit.ly/2r348Sh

【鄭俊弘何雁詩求婚都有去】唔撈大台搞Party House開影樓 陳潔玲買蛋糕開P慶祝

http://bit.ly/2sbAA9n


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!